quote:Eerder Heineken toch
Op donderdag 11 april 2002 21:08 schreef Zander het volgende:
Hmm, ik vind de Heineken Music Hall meer iets voor hem, en dan uiteraard gesponsored door Marlboro.
quote:
Voorstelling: ANDRE HAZES
Datum: Za 24 Aug 2002
Tijd: 20:15
Zaal: Olympisch Stadion, AMSTERDAM
Reservering: Ma 22 Apr 2002, 21:21Gereserveerde plaatsen:
----------------------
- Ingang Veld: Staanplaats Rij Stoel 0
- Ingang Veld: Staanplaats Rij Stoel 0
----------------------Het totaalbedrag van deze reservering is: Euro 78.16
Na incasso krijgt u deze kaarten toegestuurd.
Tot 4 uur na de reservering kunt u deze annuleren op:
--bla bla --Hoogachtend,
Ticket Service Nederland
quote:Nu ik dat weet kom je hier helemaal niet meer binnen
Op donderdag 11 april 2002 21:11 schreef Joene het volgende:
* Joene ook
quote:Hazes is zowieso een drama om te zien en om aan te horen
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:03 schreef MissX het volgende:
wat een drama met dit weer
quote:Waarom zit je dan in hemelsnaam dit topic te lezen als je hem niet kan zien of luchten
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:05 schreef Juup© het volgende:[..]
Hazes is zowieso een drama om te zien en om aan te horen
quote:Kan ik jou ook niet maar ik ben er toch
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:07 schreef glasbak het volgende:[..]
Waarom zit je dan in hemelsnaam dit topic te lezen als je hem niet kan zien of luchten
quote:Yep
Op zondag 25 augustus 2002 01:12 schreef static het volgende:
Maar is het wel doorgegaan?
Van het ANP
quote:Jody Bernal die weg werd gefloten! Dat alleen al is een reden om te kijken morgen
Ondanks het slechte weer heeft André Hazes in het Olympisch Stadion in Amsterdam opgetreden voor 36.000 fans. De regen striemde de uitgelaten gezichten van de fans. Het was het eerste concert sinds de renovatie van het stadion.Hazes, na een kortstondige politieke carrière als gemeenteraadslid, stond als vanouds weer op de bühne. Hij bracht veel oude nummers, maar wisselde die af met liedjes van zijn nieuwe cd Strijdlustig.
Een groot deel van het publiek had zich getooid in de karakteristieke zwarte gleufhoed met bijpassende zonnebril. Gastoptredens werden verzocht door Johnny Logan en Jody Bernal, die overigens door het publiek werd weggefloten. Van Logan kreeg Hazes een gouden plaats uitgereikt voor zijn nieuwe cd.
Veel mensen op het veld werd het zicht ontnomen door de grote hoeveelheid paraplu's die nodig waren om de stortregen op te vangen.
Het concert is het eerste muziekoptreden sinds 1983 in het Olympisch stadion. Toen trad Supertramp op. De directie van het vernieuwde stadion hoopt dat na Hazes meer culturele evenementen in het stadion zullen plaatsvinden.
quote:Kijken? Morgen?
Op zondag 25 augustus 2002 01:16 schreef calvobbes het volgende:Jody Bernal die weg werd gefloten! Dat alleen al is een reden om te kijken morgen
quote:SBS 6 zend een deel van het concert uit!!!
Op zondag 25 augustus 2002 01:26 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Kijken? Morgen?
Wordt er iets op TV van uitgezonden. Vertelt u mij eens snel waaraan u refereert.
Effe spieken hoelaat
* kijkt *
Van 20.30 tot 21.40. Dus exc reclame's bijna een uur!
quote:Even kijken dus!
Op zondag 25 augustus 2002 01:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
SBS 6 zend een deel van het concert uit!!!
Effe spieken hoelaat
* kijkt *
Van 20.30 tot 21.40. Dus exc reclame's bijna een uur!
* -Wepeel2- stiekem toch wel beetje liefhebber van André Hazes is en tevens in bezit van dubbel-cd met zijn grootste hits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |