Oh. My. Word.quote:
leek teveel op GARP denk ik.quote:
ah LARPer spotted!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef Xcalibur het volgende:
ah, het maandelijkse larp bash topic weer![]()
veel plezier met bashen jongens
Doet niets af aan je klacht, rustig aan maar!quote:
Tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doet niets af aan je klacht, rustig aan maar!
Bij Merlijns baard Xcalibur, laat het gaan! De schavuiten hebben ons outnumbered by far! Kom snel in de cirkel van bloemetjes staan die ik zojuist op de grond heb gestrooid, dan tover ik ons beiden hier ver vandaan!quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:48 schreef jagga het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik dan een stuk minder erg... deze doen er tenminste moeite voor ipv wat andere kleding, je mama's pan op de kop te zetten en als een dolle stier al schreeuwend naar een groepje rennen
Heul nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bij Merlijns baard Xcalibur, laat het gaan! De schavuiten hebben ons outnumbered by far! Kom snel in de cirkel van bloemetjes staan die ik zojuist op de grond heb gestrooid, dan tover ik ons beiden hier ver vandaan!
whehehe, dat is dan wel weer geniaalquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef jagga het volgende:
en de beste LARPdisguise ooit!
[ afbeelding ]
RESTECPA voor PACMAN !
Liev!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef jagga het volgende:
en de beste LARPdisguise ooit!
[ afbeelding ]
RESTECPA voor PACMAN !
maar je moet toegeven... ze blijven leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:53 schreef murp het volgende:
eens in de paar weken komt er weer een LARP topic
"I use my flower power on you , to change you into a lovely bread''quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb een kennis die hier dus ook aan doet. Dus ik dacht ooit: "laat ik eens geïnteresseerd doen en een vraag stellen". Dus ik vraag of hij bijvoorbeeld een knight of wizard is, waarop hij werkelijk met het meest serieuze gezicht ooit antwoordt:
"Nee, ik ben een bread vendor"
een bread vendor in een LARP evenement?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb een kennis die hier dus ook aan doet. Dus ik dacht ooit: "laat ik eens geïnteresseerd doen en een vraag stellen". Dus ik vraag of hij bijvoorbeeld een knight of wizard is, waarop hij werkelijk met het meest serieuze gezicht ooit antwoordt:
"Nee, ik ben een bread vendor"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |