Eerste wat ik dacht!quote:
SciFi Channel.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Werd laatst nog herhaald op een of andere thema zender (UPC digitaal). En inderdaad, het was komisch, maar na een aflevering of twee wennen toch weer met plezier gekeken...
Moeilijk he een verhaal bedenken voor V. Toen het stuk huid van de alien afscheurde zodat ze zagen dat het een reptiel was heb ik hem afgezet. Misschien eens verder kijken als ik echt niets anders te doen heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef yavanna het volgende:
Net de pilot bekeken. Ik vond het veelbelovend, leuke karakters en goede acteurs, prima opgezette verhaallijn die ze hopelijk zo weten te behouden. Zie uit naar de volgende aflevering.
In de Benelux nog nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig SyFy toch?
Ze hadden het wat dat betreft beter in een dubbele aflevering kunnen stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:38 schreef Ereinion het volgende:
Leuke pilot wel. Maar poeh, wat een tempo ja.
Je wordt er gvd toch ook helemaal seniel van, dat geknip en gesplits in series.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze hadden het wat dat betreft beter in een dubbele aflevering kunnen stoppen.![]()
Er komen nu overigens 4 afleveringen en in Maart de rest ( 9 aflev. ).
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je wordt er gvd toch ook helemaal seniel van, dat geknip en gesplits in series.
quote:ABC entertainment president Steve McPherson said, "We always intended to break the show up into 'pods' to make it more of an event."
Bullshit. Die serie van de jaren '80 is nog steeds goed. Het enige wat die remakes doen is het originele verhaal en boodschap vernielen en er wat slechte acteurs en cgi in plakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tip: nu niet meer kijken naar het origineel want je komt serieus niet meer bij..
Hey, easy, rustig.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bullshit. Die serie van de jaren '80 is nog steeds goed. Het enige wat die remakes doen is het originele verhaal en boodschap vernielen en er wat slechte acteurs en cgi in plakken.
Laat me raden, je vond GI Joe een goede film?
GI Joe was gewoon verkapte speelgoed reclame, de film was zelfs slechter dan dat. Bij V was de analogie tussen nazi duitsland, de tweede wereld oorlog, de collaberateurs en de holocaust wel erg duidelijk...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
En ik ben erg benieuwd wat de oorspronkelijke boodschap in V en GI Joe was btw. Of voorbeelden van die briljante acteurs destijds.
"He, die ken ik ergens van"quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef gniffie het volgende:
Ze is van het eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |