Ik speel meestal metal maar ik heb een brede muzieksmaak dus jazz fusion ska of klassiek komt ook wel eens voorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:06 schreef On het volgende:
Ik vind die tweede er wel aardig uitzien, maar wat voor soort stijl speel jij dan voornamelijk? Die bassen doen mij denken aan het wat snelle werk zegmaar. Ik hou meer van wat zwaarder, donkerder. Ik heb nu dus deze
[ afbeelding ]
en daar speel ik prima op. Je kan ook vaak niet mis zitten met een fender precision. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar een bas waar je lekker zwaar,stabiel maar ook als het moet wel lekker vlot op kan spelen, die gibson die ik net postte en de rickenbacker 4003 spreken mij erg aan maar in de goedkopere klasse vond ik die Ibanez er ook niet verkeerd uitzien.
Maar ik heb ook maar gewoon wat zwevende wensen zegmaar, zal binnenkort maar eens wat andere muziek winkels afgaan.
4001 ook goed?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef On het volgende:
Iemand ervaring met deze? Ik ben op zoek naar zo'n gelijksoortig basgitaar, ik zou ook niet weten waar je hier in de buurt op zoiets kunt spelen. Bij de feedback in Rotterdam zag ik ze niet.
Ik zou ook nog wel eens een Thunderbird willen proberen, gewoon omdat het iets heel anders is dan mijn Fender, maar ik wil daar niet te overhaast mee zijn. Ik heb ook nog geen fatsoenlijk geprijsde rickenbacker 4003 gevonden helaas.Of zal ik toch voor een versterker kijken, keuzes, keuzes..
Hm hij is wel erg gehavend voor die prijs. Die nek bijvoorbeeld. Ik blijf in ieder geval nog even doorsparen, heb er geen haast mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
4001 ook goed?
http://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=21255
Er hangt wel een Epiphone T-Bird in The American Guitar Store in Enschedequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef On het volgende:
Ik zou ook nog wel eens een Thunderbird willen proberen
Van hartequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Nou ik ben de eigenaar van een Epiphone Thunderbird, ook een tweedehands Boss CE-2B op de kop getikt
Heb er 2 uur voor moeten treinen, en weer 2 uur terug. Maar bij Bassmatters superrelaxte sfeer, ga ik zeker vaker heen als ik iets nodig hebquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:43 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Er hangt wel een Epiphone T-Bird in The American Guitar Store in Enschede
Dunno of t te ver voor jou is, maar ze hebben er best wel leuk spul staan
EDIT:
[..]
Van harte
Kewl en hoe klinkt het naar wens ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Nou ik ben de eigenaar van een Epiphone Thunderbird, ook een tweedehands Boss CE-2B op de kop getikt
Klinkt anders op mijn eigen versterker, maar wel wat zwaarder/donkerder als mijn Ibanez GSR180. Met de juiste versterker kan hij goed ronken iigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kewl en hoe klinkt het naar wens ?
Of moet je nog zoeken naar je geluid?
Aguilarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Andyy het volgende:
daar heb je zeker over een dikke Ampeg of SWR gespeeld?
die soundclips op hun website zijn wel geinig... alleen, ik heb een hekel aan slap-bassen...quote:
Echt je voelde een druk er achterquote:Op zondag 31 mei 2009 01:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die soundclips op hun website zijn wel geinig... alleen, ik heb een hekel aan slap-bassen...
Owww, en ze maken wel mooie dingen
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:56 schreef KaMo het volgende:
De nieuwe Eoiphone Thunderbird pro V's
Echt te mooi!
[ afbeelding ]
http://www.epiphone.com/news.asp?NewsID=1412
En terecht!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben anders heel tevreden met mijn T-Bird IV. Moet alleen een langere gitaarband kopen. Deze kan niet lang genoeg
Uitkijken als in kopzwaarte?quote:
waarom een gaap-smiley???quote:Op zondag 31 mei 2009 09:56 schreef KaMo het volgende:
De nieuwe Eoiphone Thunderbird pro V's
Echt te mooi!
[ afbeelding ]
http://www.epiphone.com/news.asp?NewsID=1412
Maar je weet dat, this post is useless without picsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal vandaag proberen een fatsoenlijke foto te makenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar je weet dat, this post is useless without pics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |