anders post je de foto even, kunnen wij vergelijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.
Ja de rest stond idd op dat moment verder weg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Gok zo dan dat jij het dichste bij stond met uitzicht
of dat hij jou gewoon leuker vond dan de anderen met meer inkijk.
Beide is een compliment....de vraag is zat je daarop te wachten van deze gozer
Wat is het nou mw draaikont??quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.
quote:
Uhhuquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef Kremers het volgende:
Gluren naar een mooie vrouw gaat vanzelfIk doe het elf natuurlijk ook, maar ik ga niet opzichting naar borsten lopen kijken. Ik kijk mooie vrouwen liever in de ogen aan
Tja, kan mij niet zo heel veel schelen dat jij me niet gelooft, ik ken je namelijk nietquote:
Echt jonge, deze prammen zijn nog groter dan haar hoofdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
soms kan het ook gewoon niet anders
[ afbeelding ]
Whahaquote:
Huh??quote:
Lekkâh!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Uhhhhhh, wat zei je ook alweer???
Mensen die in een burka lopen krijgen anders wel veel bekijks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Zulke dingen doe je toch ook aan om "bekeken" te worden
dan moet je niet zeiken, in een burka gebeurd zoiets nou nooit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Vetklep het volgende:
kijken is niet verboden, moeten ze maar niet zo uitdagend gekleed gaan![]()
Van sommige mensen wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Deliah het volgende:
Zijn blote voeten al uitdagend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |