Nounounou, tis een zaak van landsbelang, zelfs de premier en vice premier hebben er hun zegje over gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:29 schreef joers1 het volgende:
wat schijt mij het nou dat die uit elkaar zijn???? Al die overdreven media-geilheid....
Half-Nederland gaat uit elkaar, dus vroeg of laat een gemaakt vip-koppel als zij ook...dat wist iedereen toch vantevoren ook al?
zo is dat, hoeveel apaches hebben we nog? direct naar volendam sturen.. kunen we daar eik een fregat kwijt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:31 schreef joers1 het volgende:
Laten we onze jongens uit Afghanistan terugroepen....kunnen ze de Smit-crisis hier beteugelen. We hebben ze hier nu harder nodig
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:31 schreef joers1 het volgende:
Laten we onze jongens uit Afghanistan terugroepen....kunnen ze de Smit-crisis hier beteugelen. We hebben ze hier nu harder nodig
gaat dat om die reclame van overstappen oid?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
Kinderachtig dat Yolanthe juridische stappen wil ondernemen tegen Online. Je moet toch wel tegen een geintje kunnen.
ze moet niet zo zeiken, aandachtshoer!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:52 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
gaat dat om die reclame van overstappen oid?
ik vond hem wel vet
ze deden precies hetzelfde bij liverpool met robbie keane
Ik ook.quote:
fleur ook nog joh! wanneer stopt jantje-gate???quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef BVO het volgende:
Jan lag dus te neuken met een vriendin van Yolanthe - Fleur uit KUS. Zo leuk is die Volendammer dus.
Het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef BVO het volgende:
Maar goed... we kunnen nu dus wel concluderen dat niet Yoyolala de hoer is, maar onze Jantje?!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef BVO het volgende:
Jan lag dus te neuken met een vriendin van Yolanthe - Fleur uit KUS. Zo leuk is die Volendammer dus.
Heerlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.
Weer een illusie armer![]()
Mens stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jezus, wat schaamteloos van dat Boulevard
Wat is een hoer? Naar Volendamse begrippen is dat gewoon een vrouw met een muts waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef BVO het volgende:
Maar goed... we kunnen nu dus wel concluderen dat niet Yoyolala de hoer is, maar onze Jantje?!
Je foto wordt gewoon ter overstaan van heel Nederland getoond als overspelige vrouw op basis van wat roddels uit het dorp.quote:
godver ik was net ff wat te drinken pakken.. iemand de foto ?quote:
tis gewoon een bevestigde hoer en dus moet ze aan de schandpaal! Wie pakt de nagels?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je foto wordt gewoon ter overstaan van heel Nederland getoond als overspelige vrouw op basis van wat roddels uit het dorp.
Schandelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |