quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:52 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Jan Smit die neukt met Onno Hoes (vriend van Albert)
Mickey who? Mickey Mouse?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Ole het volgende:
Yolanthe wordt zoenend met Mickey gespot in Café Saarijn
Waarom diequote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder is niet verliefd op Yolanthe () en heeft in de nacht van zaterdag geen taxi genomen zoals wel werd beweerd.
http://www.dailymotion.com/video/x9ck7r_wesley-sneijder_people
de taxi nemen en dan ook nog eens betalen voor het parkeren in een parkeergarage ja toch.. maak dat de kat maar wijs, jij dekselse sneijdertquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder is niet verliefd op Yolanthe () en heeft in de nacht van zaterdag geen taxi genomen zoals wel werd beweerd.
http://www.dailymotion.com/video/x9ck7r_wesley-sneijder_people
ik heb het filmpje niet gezien, wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
de taxi nemen en dan ook nog eens betalen voor het parkeren in een parkeergarage ja toch.. maak dat de kat maar wijs, jij dekselse sneijdert
ik snap em nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:22 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind die verbasteringen van spreekwoorden altijd zo leuk.
Yolanthe is de Zwarte Piet
ik vind het eerder ditquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef bloodymary het volgende:
Het spreekwoord is "de zwarte piet toegespeeld krijgen".
Maar dat wist je toch wel?
Maar wel de moeite nemen even hier te reageren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:29 schreef joers1 het volgende:
wat schijt mij het nou dat die uit elkaar zijn????
Ja, dat komt door Fred en Ria van Draadstaal. Fred zegt ook altijd spreekwoorden verkeerd en deze zou er prima in passen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:29 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
ik vind het eerder ditdan dit
![]()
of jij heb een hele lage lachgrens..
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
wor het niet eens tijd om dat hele volendam plat te gooien ?
Idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
Kinderachtig dat Yolanthe juridische stappen wil ondernemen tegen Online. Je moet toch wel tegen een geintje kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |