Das inderdaad om de hoek , is dat ik werk in de randstad was anders al lang verhuist die kant opquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, lief doen jij!
[..]
Tussen R'daal en BoZ.
quote:
Hier is vast ook wel werk..? Haha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das inderdaad om de hoek , is dat ik werk in de randstad was anders al lang verhuist die kant op
Kusje!quote:
Het is gewoon geen Brabantquote:
Dat kloptquote:
Maar ik woon daar wel!quote:
Ik denk niet dat ik het trek weer lange afstanden rijden me ex woonde in arnhem vond het een pokke eindquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is vast ook wel werk..? Haha.
[..]
Kusje!
Aardappelpartjes met rozemarijn uit de oven, erwtjes en worteltjes en satéschnitzelquote:
minpuntjequote:
pluspuntjequote:
Als ik het lees loopt het water uit me mondquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met rozemarijn uit de oven, erwtjes en worteltjes en satéschnitzel
Niet zo gek bijzonder dus
Ik sta toch al op je lijstjequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Aardappelpartjes met rozemarijn uit de oven, erwtjes en worteltjes en satéschnitzel
Niet zo gek bijzonder dus
Dat is waarquote:
Uh, en dan wil je mij wel ophalen? Van het station ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het trek weer lange afstanden rijden me ex woonde in arnhem vond het een pokke eind
Maakt me niet uit tomtom vind het welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uh, en dan wil je mij wel ophalen? Van het station ofzo?
quote:
Leuke sigquote:
Ik heb dat aangevinkt als het nu niet werkt weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..
of iets in die geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |