Ik SOG (Studie Ontwijkend Gedrag). En als ik SOG, dan trek ik vaak vreemde boeken uit mijn kast. Boeken die ik in een vreemde opwelling heb gekocht. Zo heb ik in 2005 'Het Rode Boekje' gekocht. Ik kan mij nog herinneren dat ik dit boekje echt schokkend vond. Nog steeds.
20. De vijand zal niet uit zichzelf ten onder gaan. Zomin de Chinese reactionairen als de Amerikaanse imperalistische krachten die in China agressie plegen zullen uit zichzelf zich van het toneel der geschiedenis terugtrekken. 30 dec. 1948
89. Wij beweren dat oorlog moet worden afgeschaft, wij willen geen oorlog, maar slechts door oorlog kan oorlog worden afgeschaft, wie het geweer niet wil moet het geweer opnemen. 6 nov. 1938
346. De Communistische Partij is niet bang voor kritiek omdat wij Marxisten zijn, omdat de waarheid aan onze kant is en omdat de basis [ van de samenleving ], de masa van arbeiders en boeren, aan onze kant staat. 12 maart 1957
398. Wees solidair, neem deel aan productie en politieke activiteiten, en verbeter de economische en politieke positie van de vrouw. 20 juli 1949
Klacht: Ik vertoon SOG.
Leertip voor de users die een aantal geschiedenislessen op de middelbare school hebben gemist: SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Registratiedienst op 20-05-2009 17:51:26 ]