quote:Waarschijnlijk November. (videoclip is volgens mij daar opgenomen)
Op donderdag 11 april 2002 22:06 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Jazeker, nog een loco ganger! Wat draaien ze in de yellow ook alweer? Altijd twee nummers. Eentje van Rowwen Héze, weet ff niet meer welke, en yellow submarine toch?
quote:Dit nummer draaide ze altijd op zondag"morgen"in Cafe de Opera in Nijmegen als we daar gingen ontbijten. Lekker relaxte sfeer en dan rustig even na genieten en dan als het zonnetje door kwam lekker buiten op het terras. Kopje koffie, en nog een en dan maar weer een biertje proberen en dan op het eind van de dag niet meer weten welk sluitingsnummer ze nou ook alweer gedraaid hadden maar wel dat je moest gaan omdat het personeel met bezems tegen je enkels stonden te rossen.
Op maandag 22 april 2002 12:10 schreef MuNKeY het volgende:
Faith no more - easy
Could it be magic/ Mandy- Rene froger
draaien ze bij ons meestal
En Telekids idd
Als je in één van de kroegen binnen bent, draaien ze steevast om 1.02u Marco Borsato's Binnen!
Dit is echt de ultieme sluiter vind ik. Het geeft een apart sfeertje.quote:Op donderdag 11 april 2002 20:29 schreef Draaitafeltje het volgende:
Andre Hazes - De hoogste tijd
Volgens mij heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:27 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dit is echt de ultieme sluiter vind ik. Het geeft een apart sfeertje.
Maar ehhh heet 'ie niet 't Laatste rondje? Zo heb ik hem in m'n playlist staan...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |