quote:Nou meneer Hans Martens, ik ga hiermee accoord onder de volgende voorwaarden:
1: Neem ze op in je eigen huis
2: Jouw dochter gaat lekker met ze stappen
3: U is verantwoordelijk voor alle rotzooi die ze trappen
4: U wordt mee uitgezet naar hun thuisland als ze hier de wet overtreden
5: U betaalt hun verzekeringskosten, ziektekosten en alle schade die niet door de verzekering gedekt worden
6: mocht 5 niet toereikend zijn wordt de WAO van uw ouders en grootouders gekort om dit aan te vullen.
7: mocht u hier niet mee accoord gaan gaat u maar lekker op vakantie naar marokko en zoek daar maar een baan.
tja wel gelijk. Ik zeg porten dicht en poortwachters met geweren eropquote:
Oh, mijn klacht is nog niet duidelijk...quote:
quote:Nou meneer Hans Martens, ik ga hiermee accoord onder de volgende voorwaarden:
1: Neem ze op in je eigen huis
2: Jouw dochter gaat lekker met ze stappen
3: U is verantwoordelijk voor alle rotzooi die ze trappen
4: U wordt mee uitgezet naar hun thuisland als ze hier de wet overtreden
5: U betaalt hun verzekeringskosten, ziektekosten en alle schade die niet door de verzekering gedekt worden
6: mocht 5 niet toereikend zijn wordt de WAO van uw ouders en grootouders gekort om dit aan te vullen.
7: mocht u hier niet mee accoord gaan gaat u maar lekker op vakantie naar marokko en zoek daar maar een baan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
Calimero's die praten over dingen als "elite" en "linkse kerk"
quote:
Op lange termijn hebben die landen hun eigen arbeiders nodig voor de groei van hun eigen economiie (om die reden is Turkije niet voldoende waarschijnlijk).quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef leetzors het volgende:
Meer arbeiders? Als je ze haalt, haal ze dan BINNEN de EU.....
Als De Telegraaf het groot aanpakt wel 10.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
2 héle virtuele zetels? Facistisch Nederland, here we come.
Ik hou het toch bijquote:
Op lange termijn wordt alles hier dan ook wel gemoderniseerd dmv machines. Dus kunnen ze dan weer terugquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Op lange termijn hebben die landen hun eigen arbeiders nodig voor de groei van hun eigen economiie (om die reden is Turkije niet voldoende waarschijnlijk).
Iedereen met een abonnement op de Telegraaf zou niet eens stemgerechtigd mogen zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Als De Telegraaf het groot aanpakt wel 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |