De joodse lobby, je weet toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:56 schreef Keiichi het volgende:
Ik kan snap niet waarom ze al die chemische zoetstoffen niet gewoon verboden hebben!
Kreeg je er niet ook kanker van?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:56 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
Wist je dat aspartaam ongeveer 200 keer zo zoeter is dan suiker? en een grote hoeveelheid slechte invloed heeft op je zenuwen? en dat het kanker veroorzaakt?
Dus verbieden die rotzooi. Sacharose erin of niets!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:56 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
Wist je dat aspartaam ongeveer 200 keer zo zoeter is dan suiker? en een grote hoeveelheid slechte invloed heeft op je zenuwen? en dat het kanker veroorzaakt?
Ik meen dat aspertaam ooit ontwikkeld is als mierenlokstof?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:56 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
Met als gevolg dat ze nu 2 zakken leegvreten op een avond ipv 1 zak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef Lastpost het volgende:
Omdat nu nog niet duidelijk is wat de gevolgen zijn, die over enkele jaren ineens als shocking news gebracht worden.![]()
Het is gewoon teringzooi inderdaad, ben er ook niet bepaald een voorstander van dat je nu écht bij 20 producten tijdens de boodschappen op de etiketten moet kijken of je niet toevallig een of ander light product hebt omdat die dikkertjes zo denken weer een hele zak chips leeg te kunnen eten, omdat er "slechts" de helft aan dikmakers in zit.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | je een enorme piek van die twee aminozuren. Dat is allesbehalve natuurlijk. Zo zit in een blikje frisdrank met aspartaam evenveel fenylalanine als in een portie bonen. Maar bij de vertering van bonen komt de fenylalanine in de loop van twintig uur vrij, samen met andere aminozuren. Zo houden de verschillende aminozuren elkaar in evenwicht. Nadat je een blikje lightfrisdrank hebt gedronken, bereikt de ganse hoeveelheid fenylalanine de lever in vijf minuten tijd én in een compleet geïsoleerde vorm. Vooral ons zenuwstelsel heeft last van die ‘overrompeling’ van aminozuren.” |
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Met als gevolg dat ze nu 2 zakken leegvreten op een avond ipv 1 zak.
Dat je leverfalen krijgt en je zenuwstelsel langzaam afbrokkelt..quote:
in Coca-cola zero zit toch juist aspartaam? waarom zou je het dan halen? of bedoelde je het sarcastischquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
Dat je leverfalen krijgt en je zenuwstelsel langzaam afbrokkelt..
Dus snel coca-cola Zero halen
ZONDER kunstmatige zoetstoffen is datquote:
Thnx, ik zet het in mn agenda.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
WE GAAN DOOD, DE EFFECTEN ZULLEN PLAATSVINDEN IN HET JAAR 2012!
echte mannen hoeven geen agenda die onthouden allesquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:30 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mijn agenda gaat maar tot 3 januari 2010
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |