Dat ie niet op vakantie kan.quote:
Maar hij heeft toch betaald, waarom ga jij dan in het vliegtuig zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Als jij je vakantie hebt geboekt en betaald dan had ik gewoon in het vliegtuig gezeten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch betaald, waarom ga jij dan in het vliegtuig zitten
Dat dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Salatrel het volgende:
je vakantie is aangevraagd en blijkbaar goedgekeurd? ik zie het probleem niet.
lekker in het vliegtuig stappen!![]()
veel plezier
Omdat TS moet werken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch betaald, waarom ga jij dan in het vliegtuig zitten
Deadlines verschuiven is best done, alleen wel onder de juiste condities en voorwaarden. En dat is vaak niet het gevalquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef Its_Muppet het volgende:
Slecht projectmanagement. Deadline verschuiven is not done.
Ja jij snapt het, sukkel! Nee zo werkt dat niet in deze tijd. Op vakantie willen als ik een project plan? Prima, ga maar lekker van je vakantie genieten en heeeeeel erg lang. Voor jou staan er nu dus tien anderen in de rij te trappelen of ze aub hier mogen werken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef budha het volgende:
Als jij zo onmisbaar bent voor het project dat je er zelfs je vakantie voor zou moeten missen, dan heb je een mooie onderhandelinspositie lijkt mij. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen.
Ach gos, zo iemand met een te groot ego en een te klein pikkie die serieus denkt dat ie een goede manager is als ie anderen maar flink onder druk zet en kleineerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Ja jij snapt het, sukkel! Nee zo werkt dat niet in deze tijd. Op vakantie willen als ik een project plan? Prima, ga maar lekker van je vakantie genieten en heeeeeel erg lang. Voor jou staan er nu dus tien anderen in de rij te trappelen of ze aub hier mogen werken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |