Nog 1 uurtje gelukkigquote:
Kom eens met een stelling dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
De fut is er helemaal uit in het topic merk ik
Vroegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef kingmob het volgende:
Iedereen gaat vervroegd naar huis denk ik
Vak zuid is voor makelaargastjes, ik zou lekker de stad in gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
4 uur, mooie dag geweest!
Ik ga een biertje doen op rembrandtplein (of misschien in vak zuid(?) bij de rai, voordat jullie massaal naar rembrandt rennen om een glimp van mij op te vangen)
sterkte aan Bels, die nog een heeel uur werken moet.
en ook de rest natuurlijk
Fijn weekend alvast enzo
Ik zit met 2 uurtjes op het Leidse te eten bij Stoop en Stoop, daarna door naar de Melkwegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Ik ga een biertje doen op rembrandtplein (of misschien in vak zuid(?) bij de rai, voordat jullie massaal naar rembrandt rennen om een glimp van mij op te vangen)
Fijn weekend alvast enzo
Ik ben niet zo van de stellingen bedenken om eerlijk te zijn, nu helemaal niet want ik kak een beetje inquote:
Ja dankje hehe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Fijn weekend alvast enzo
Niks! Mijn haar is na ruim 4 jaar ofzo weer wat langer! Niks 6mm!quote:
Tha_Erik komt die wel even bevestigen hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb nog een leuke ''stelling" in de schuur nodig?
Is goed zal alvast wat ruimte makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tha_Erik komt die wel even bevestigen hoor!.
Omdat ik er al helemaal niet meer uit zag met m'n lange haar en die inhammenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
Waarom halen jullie allemaal jullie haar eraf?
De moderne man zal er geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Is veel verdienen als vrouw, een nadeel in je liefdesleven?
Dat zeggen ze wel, maar toch vinden ze het ergens niet leuk vaak. De meeste mannen hebben toch het liefst het ouderwetse rollenpatroonquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De moderne man zal er geen problemen mee hebben
ben je gek, i-de-aal!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Is veel verdienen, als vrouw, een nadeel in je liefdesleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |