gelukkig, kweenie of ik t een week zou volhouden om een beetje wijdbeens rond te lopen en afentoe mn zogenaamde ballen te krabben enzoquote:
Da hoeft ook niet, eenmaal aangekomen mag je je weer op je vrouwelijkst gedragenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelukkig, kweenie of ik t een week zou volhouden om een beetje wijdbeens rond te lopen en afentoe mn zogenaamde ballen te krabben enzo
watskeburt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer eens.. ben het effe helemaal zat met die huisgenote van me.. En wil naar huis
eenmaal aangekomen begint het gezeur dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet, eenmaal aangekomen mag je je weer op je vrouwelijkst gedragen.
Als vrouwen eenmaal aankomen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
eenmaal aangekomen begint het gezeur dus
een collega van mij wist nog iemand die hier werkte die een kamer zoekt. Rustige jonge, wil zich wel aanpassen en dergelijke, perfecte huisgenoot! Alleen hij rookt. Wij zijn een anti-rookhuis.quote:
zou dat juist een reden zijn om niet naar huis te willen!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer eens.. ben het effe helemaal zat met die huisgenote van me.. En wil naar huis
Lefgozers jij en ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als vrouwen eenmaal aankomen....
Enniewee, dit is glad ijs zeg maar.
Da's zielig voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij gaat al mee naar Kreta.
alleen maar omdat hij rookt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een collega van mij wist nog iemand die hier werkte die een kamer zoekt. Rustige jonge, wil zich wel aanpassen en dergelijke, perfecte huisgenoot! Alleen hij rookt. Wij zijn een anti-rookhuis.
Wanneer we dat tegen hem zouden zeggen, zou hij absoluut buiten gaan roken, geen probleem. Maar ondanks dat wil zij hem niet eens een kans geven
Ware doodsverachting dit!quote:
So, innepin wil ook mee... waarom ga ik uberhaupt met hem?quote:
Het zou mogelijk zijn dat ze dan idd even langs komt vallen, maar zou eig nu even gewoon de stad in willen gaan ofzo. En anders gewoon lekker opsluiten in m'n kamerquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou dat juist een reden zijn om niet naar huis te willen!?!?
Bij haar dus nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef rival het volgende:
alleen maar omdat hij rookt?
regel dan alvast dat hij heeft toegezegt niet te roken binnen
dan is alles opgelost?
nu al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk hoor, dat vakantiegeld. Maar ik had op meer gerekend
Ik ben benieuwd hoeveel dat is voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Same!! hoorde al dat je iets van 42% inlevert ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Die heeft al iemand die lief voor d'r is. En bij Nick vlot dat niet zoquote:
kan ik me weinig bij voorstellen.quote:
Salarisstrook al gehadquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef rival het volgende:
nu al?
wil ik ookdan kan ik weer eens fatsoenlijk shoppen
Dat zonder vakantie heeft geen invloed op je vakantiegeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel dat is voor mij
Werk nu sinds september 40 uur in de week zonder vakantie
Heb tot nu toe altijd zwart gewerkt
Klopt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Same!! hoorde al dat je iets van 42% inlevert ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |