Werkze!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga eens via de intratuin naar mn werk fietsen, dag liefjes
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
same here. ik moet vrijdag gewoon werken
Na morgen in het park ben je zo "ziek" dat je niet kan gaan werkenquote:
Niks dus. Het weer is veelste lekker om te werken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach at is nu 2 uurtjes
en je moest eerst vrijdag eigenlijk werken dussuh....
Zolang die van mij er maar niet op komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme toch!
Damn, wist niet dat er filmpjes van Nouk gemaakt waren
Ik ga volgend weekend leuke dingen doen en wil dan vrijdag vrij, dus dan moet ik deze wel werken denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na morgen in het park ben je zo "ziek" dat je niet kan gaan werken
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend leuke dingen doen en wil dan vrijdag vrij, dus dan moet ik deze wel werken denk ik
Dat soort mensen mogen ze wat mij betreft direct het rijbewijs afpakken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme toch!
Damn, wist niet dat er filmpjes van Nouk gemaakt waren
Ik heb na deze vakantie nog 25 dagen overquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend leuke dingen doen en wil dan vrijdag vrij, dus dan moet ik deze wel werken denk ik
Dat ligt er een beetje aan of ik vrijdag vrij kan krijgenquote:
en als je vrij kan krijgen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan of ik vrijdag vrij kan krijgen
te erg gewoon, ruilen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb na deze vakantie nog 25 dagen over.
Jij moet niet zeuren, jij gaat al mee naar Kretaquote:
ohjaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij gaat al mee naar Kreta.
Ja dan ligt het wat anders inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |