Ja, dat had je een probleem gehad he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig maar dat t me vergeven is, ik was al even bang![]()
gelukkig maar!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat had je een probleem gehad he?. Maar zo ben ik niet
.
Heey J! Indrukwekkende post historie! Hoe is het ermee? Haal Rip eens over om met je te daten! Ik vind dat ze weer eens met een leuke vent op stap moet en verliefd moet worden!quote:
Alle spiegels van een auto zijn om achter te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, ik geniet soms best van het file rijden, raampje open, muziek hard en bleren inderdaaden diegene die nog meer bleren die zie je ook altijd lachen naast de chagrijnige gezichten.. Ben 1x een echte held tegen gekomen in de file.. die zat gewoon met zijn drumstokjes mee te drummen op zijn stuur/achteruit kijk spiegel etc.!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef rival het volgende:
Had je anders wel gedaan, 100%
Dan had ik gedacht: Jezus, moet ik Jor nou weer vertellen dat ik autorijden tof vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ben in een goeie bui sinds :quote:
Niet dat ik hem veel gebruik hoor, maar ooit gehoord van make up spiegels?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alle spiegels van een auto zijn om achter te kijken
Believe me, you made that pointquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
Dan had ik gedacht: Jezus, moet ik Jor nou weer vertellen dat ik autorijden tof vind
ah dus als je niet in een goeie bui was geweest, had ik wel een probleem gehad?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben in een goeie bui sinds :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
In de auto?! Die gebruik ik ook om achteruit te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niet dat ik hem veel gebruik hoor, maar ooit gehoord van make up spiegels?
quote:
We zullen het nooit weten he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah dus als je niet in een goeie bui was geweest, had ik wel een probleem gehad?
Ja, ik ben nogal groen hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey J! Indrukwekkende post historie! Hoe is het ermee? Haal Rip eens over om met je te daten! Ik vind dat ze weer eens met een leuke vent op stap moet en verliefd moet worden!
Had ze niet al voordat jij de mogelijkheid hebt tot het kapot scheuren van der kleren alles al uit gedaan? Als ik haar zo hoor ben jij een man die haar behoorlijk warm kan krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef _J_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nogal groen hier
Rip overhalen,..mja ze durft niet, vaag he...het is niet alsof ik meteen al haar kleren van haar lijf scheur als ik haar zie.............denk ik
Wel een beetje hoor, ik zou je nooit in de problemen willen zienquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef _J_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nogal groen hier
Rip overhalen,..mja ze durft niet, vaag he...het is niet alsof ik meteen al haar kleren van haar lijf scheur als ik haar zie.............denk ik
Dat is dan wel weer aardigquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een beetje hoor, ik zou je nooit in de problemen willen zien.
.
Het foutste zuipoord dat ze daar hebben blijkbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
waar in kreta ga je eigenlijk heen, HW? Ik ben er vorig jaar geweest voor RMV
Dag lieffiequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga eens via de intratuin naar mn werk fietsen, dag liefjes
Chersonissos of malia?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het foutste zuipoord dat ze daar hebben blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |