Ik doe mijn boodschappen meestal bij Jumbo. Het is de supermakt die het dichtste bij is en op zich is het wel een fijne winkel. Helaas zijn de hoofden van het personeel gevuld met het restafval van de kattenbrokkenindustrie.
TS besloot onlangs guacamole te maken en had dus avocado's nodig. TS gaat naar Jumbo en daar ontstaat het volgende gesprekje:
TS: Hallo Jumbomedewerker1, ik kan geen avocado's vinden
Jumbomederwerker1: ????
TS: Je weet wel voor in de guacamole
Jumbomederwerker1: Guacamole???
TS: Avocado's zijn dus vruchten en daar kan je een sausje van maken.
Jumbomedewerker1: Ik zal even een ervaren collega er bij halen.
.........
Jumbomedewerker2: Hallo TS, waar kan ik u mee helpen?
TS: Ik zoek avocado's
Jumbomedewerker2: Ah komt u maar mee meneer.
Jumbomedewerker2: Hier staan de flessen naast de wijn.
TS: ?????
Jumbomedewerker2: Dat gele spul wilde u toch??
TS: Nee ik zocht geen advocaat, maar een avocado, u weet wel die vruchten waar je guacamole mee kan maken
Jumbomedewerker2: Nooit van gehoord, maar ik zal even het hoofd van de groente afdeling erbijhalen.
......
Jumbomedewerker3: Dag meneer, u zocht avocado's?
TS: Ja mevrouw
Jumbomedewerker3: Die hebben we niet!
TS:
Zo wilde ik laatste ook couscous klaarmaken. Ik vraag dus aan zo'n vakkenvuller. Waar ligt de couscous? Nou die jongen keek alsof ik een alien was die vroeg of ik een stukje weefsel van hem voor onderzoek mocht hebben. Zijn collegavakkenvuller kende het ook niet.
Klacht1: Domme vakkenvullers
Klacht2: Jumbo verkoop geen avocado's
Klacht 3: Vakkenvullers blokkeren rond maandag 18:00 (boodschappenspits) altijd alle gangpaden met grote rekken omdat ze de vakken aan het bijvullen zijn. Die rekken staan altijd zo onhandig mogelijk opgesteld
Antiklacht: De cassieres werken hard door en de rijen zijn korter dan bij Appie.
Guacamole:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dorknoper op 20-05-2009 15:07:57 ]