Druk maken om een mede-userquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Damn, weinig mensen die me zo op m'n zenuwen kunnen werken, wat een druiloor zeg![]()
![]()
Meneer is modje en denkt dat bij de moeten staan met een berg cynische en quasi grappige posts die maar niet echt lekker uit de hoek willen komen. Hij blijft het tot in den treure proberen maar helaas blijven de reacties uit
Qua bashen zit hij een beetje op het niveau Shirley wat het allemaal nog een beetje sneuer maaktOpgefokte puber die over maar en beetje leuk tegenaan wil schoppen om een beetje credits proberen te krijgen van z'n medeusers met quasi grappige misplaatste opmerkingen.
Bwehhh als je niks leuks te vertellen hebt hou dan gewoon je bek dicht ofzo man
Slijmbal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef wise het volgende:
[..]
Druk maken om een mede-user
ben je retarded ofzo?
[ afbeelding ]
Als was het PenisBaard, who gives a fuck. Lees je er toch gewoon overheenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
Als was het PenisBaard, who gives a fuck. Lees je er toch gewoon overheen
Dat staat nergensquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
"Ik voel me geïntimideerd/benadeeld door een moderator op een internetforum"
Jankbal
Ohja straks nog een topic maken over irritante pubers die zichzelf en anderen "baas/bazen" noemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef DoctorB het volgende:
De_Boswachter is een megabaas. Bovendien heeft ie een zeer smaakvolle Stacy_van_Don_en_Ad pica!
Tegenklacht: TS kan er niet mee omgaan
De mods zijn druk bezig met de PM spammersquote:
Ik zie nog geen ban verschijnen in het banmeld topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
De mods zijn druk bezig met de PM spammers
Is een flinke lijst, duurt even om te typenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zie nog geen ban verschijnen in het banmeld topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |