Ja als ik kijk hoe lang ik hier bij 't gemeentehuis al moet wachten tot ik een keer heb wat ik vroeg dan is het voor iets belangrijks als permanente bewoning in Nederland wel normaal vind ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat vind jij wel meevallen? Drie jaar over een fucking papiertje 'vind je wel meevallen' ?
[..]
Dude, waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja als ik kijk hoe lang ik hier bij 't gemeentehuis al moet wachten tot ik een keer heb wat ik vroeg dan is het voor iets belangrijks als permanente bewoning in Nederland wel normaal vind ik.
Doe je held nog even na, noem me nog even 'knettergek', 'abject' en 'infaam' ofzo. Dan kom je er wel! Bang? Waarvoor? Omdat ik drie jaar voor een verblijfsvergunning voor iemand met een universitaire graad lang vind?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je bent een bange en laffe man/ventje/losertje.
De bureaucratie in dit land.quote:
Nou val er nou niet inquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Doe je held nog even na, noem me nog even 'knettergek', 'abject' en 'infaam' ofzo. Dan kom je er wel! Bang? Waarvoor? Omdat ik drie jaar voor een verblijfsvergunning voor iemand met een universitaire graad lang vind?
Als je een punt probeert te maken, doe dan op z'n minst een beetje je best.
hehe, je laat je goed kennen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Doe je held nog even na, noem me nog even 'knettergek', 'abject' en 'infaam' ofzo. Dan kom je er wel! Bang? Waarvoor? Omdat ik drie jaar voor een verblijfsvergunning voor iemand met een universitaire graad lang vind?
Als je een punt probeert te maken, doe dan op z'n minst een beetje je best.
Ik heb anders nog nooit 3 jaar hoeven wachten op een uittreksel van het bevolkingsregister.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De bureaucratie in dit land.
Of moeten de gewillige nieuwe Nederlanders maar snellere procedures ondergaan?
En daarnaast kunnen ze toch alsnog een tijdelijk woon/werk visa aanvragen in de tussentijd...
Nee jij woont hier dan ook al en je hebt daardoor toch een wat hogere prioriteit als een non-EU'er denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit 3 jaar hoeven wachten op een uittreksel van het bevolkingsregister.
Er zijn er al meerdere vervolgd voor uitspraken die ze gedaan hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Pacifico het volgende:
Ik hoop dat de overheid zo stoer is om een aantal haatbaardjes die op onze kosten in vieze moskees haat zitten te prediken ook gaat vervolgen. Maar dat zal wel niet. Stel je voor dat er een opstand uitbreekt, oeeeeeh. Relluh
Oh, nee, wacht, we interpreteren de uitspraken verkeerd![]()
quote:Daar zou Wilders ook op moeten gooien voor de grap: "meneer de rechter, uw lezing is niet de mijne. Mijn uitspraken worden verkeerd opgevat, want je kunt er verschillende lezingen aan geven...." Koran pwned
Precies, je moet het allemaal in de context zien, eigenlijk vind Geert de allochtonen hele aardige mensen, net als de Koran ons hele aardige mensen vind.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Pacifico het volgende:
Ik hoop dat de overheid zo stoer is om een aantal haatbaardjes die op onze kosten in vieze moskees haat zitten te prediken ook gaat vervolgen. Maar dat zal wel niet. Stel je voor dat er een opstand uitbreekt, oeeeeeh. Relluh
Oh, nee, wacht, we interpreteren de uitspraken verkeerd![]()
Daar zou Wilders ook op moeten gooien voor de grap: "meneer de rechter, uw lezing is niet de mijne. Mijn uitspraken worden verkeerd opgevat, want je kunt er verschillende lezingen aan geven...." Koran pwned
Dat dan weer welquote:Er zijn er al meerdere vervolgd voor uitspraken die ze gedaan hebben.
Wat doet dat er toe, 'dat je er niet veel van hoort' ? Zou het elke dag op de voorpagina moeten staan ofzo? Kranten mogen het nieuws drukken in de verhouding die ze willen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat dan weer welHelaas hoor je daar niet veel over, maar wel een goeie zaak.
Ja zou wel moeten, anders krijg je situaties zoals nu op dit forum waarin mensen denken dat de rechtspraak alleen vóór de Imams zijn, terwijl er wel degelijk wat aan gedaan word. Deze misinformatie van de media, of eerder het weglaten van de informatie is wel kwalijk, aangezien het een groot argument van veel mensen is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe, 'dat je er niet veel van hoort' ? Zou het elke dag op de voorpagina moeten staan ofzo? Kranten mogen het nieuws drukken in de verhouding die ze willen hoor.
Waarom zou dat moeten? Kranten verkopen gewoon nieuws wat goed verkoopt, en veroordeelde Imams vallen daar niet echt tussen. En Wilders kan er niet echt kamervragen mee stellen, dus in de Telegraaf zal je het al helemaal niet lezen. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja zou wel moeten, anders krijg je situaties zoals nu op dit forum waarin mensen denken dat de rechtspraak alleen vóór de Imams zijn, terwijl er wel degelijk wat aan gedaan word. Deze misinformatie van de media, of eerder het weglaten van de informatie is wel kwalijk, aangezien het een groot argument van veel mensen is.
Nee, juist op pagina 1 plaatsen levert sensatie op.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En veroordeelde Imams zijn nu eenmaal niet sensationeel. Dus dat landt meestal op pagina 15.
Ach laten we dan zeggen dat het misschien 'verstandiger' is om het af en toe wel te doen. Neemt toch wat vooroordelen weg bij de mensen denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Kranten verkopen gewoon nieuws wat goed verkoopt, en veroordeelde Imams vallen daar niet echt tussen. En Wilders kan er niet echt kamervragen mee stellen, dus in de Telegraaf zal je het al helemaal niet lezen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik ben blij dat kranten niet volgens één of andere wet verplicht objectief moeten zijn of iets.
"Politiek proces", wat een fucking clown is die geblondeerde mafketel toch ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:
Net die voorzitter van het Samenverwerkingsverband Marokkanen op TV.
Ach wat was ie blij met dit politieke proces.
Hij zal wel weer wat meer subsidie hebben aangevraagd om het een en ander te kunnen vieren.
Waarom zou een gemiddelde sensatiekrant dat willen doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach laten we dan zeggen dat het misschien 'verstandiger' is om het af en toe wel te doen. Neemt toch wat vooroordelen weg bij de mensen denk ik.
't is gewoon een politiek proces, zoals je dat vaak in bananenrepublieken tegenkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Politiek proces", wat een fucking clown is die geblondeerde mafketel toch ook.
Beste meneer met je aluminium hoedje, heb je enig bewijs waaruit blijkt dat de regering achter dit proces zit en de trias politica geschonden is?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is gewoon een politiek proces, zoals je dat vaak in bananenrepublieken tegenkomt.
Hij hoort zich net als elke andere burger van dit land te verantwoorden voor de rechter als daar om gevraagd wordt. Wie de fuck denkt die mongool dat hij is door de rechtsgang in dit land af te doen als een "politiek proces"? Hij staat niet boven de wet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is gewoon een politiek proces, zoals je dat vaak in bananenrepublieken tegenkomt.
De regering zit er niet achter, maar neem maar aan dat ze er ook geen ophef over gaan maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Behalve een oogje toeknijpen en weinig steun verlenen/toezeggen weinig denk ik zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Beste meneer met je aluminium hoedje, heb je enig bewijs waaruit blijkt dat de regering achter dit proces zit en de trias politica geschonden is?
je bent zelf een MONGOOL.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij hoort zich net als elke andere burger van dit land te verantwoorden voor de rechter als daar om gevraagd wordt. Wie de fuck denkt die mongool dat hij is door de rechtsgang in dit land af te doen als een "politiek proces"? Hij staat niet boven de wet.
Een oogje toeknijpen? Je bedoelt dat de regering geen directe invloed uitoefent op individuele zaken die onder de rechter zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De regering zit er niet achter, maar neem maar aan dat ze er ook geen ophef over gaan maken.
[..]
Behalve een oogje toeknijpen en weinig steun verlenen/toezeggen weinig denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |