Dat doen alle vrouwen (die ik ken danquote:
Dat zien we morgen wel, denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
OK, top.
moeten we even kijken waar we gaan zitten dan>
Haha, slimpie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
Crap, niet eens aan gedacht zelf drinken enzo meenemen.
Goed dat het even gezegd word
Die onzekerheid kan ik ook slecht tegen, weinig zelfvertrouwen. Arrogantie daarentegen is ook geen charmante eigenschap. Niet te veel en niet te weinig dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt? Natuurlijk ben je leuk genoeg, anders was hij toch niet bij je?![]()
Overdreven onzekerheid kan ik heel slecht tegen, gierigheid, extreme luiheid, de baas spelen.
Wat kan ik nietquote:
Ik heb mn buienquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen (die ik ken dan)
en dat is ook niet erg op zijn tijd, maar overdrijven daarmee is echt
Q-day all over again hehe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zien we morgen wel, denk ik
[..]
Haha, slimpie!
Mij terugkrabbelenquote:
al die vrouwen weer met hun eisen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan ik ook slecht tegen, weinig zelfvertrouwen. Arrogantie daarentegen is ook geen charmante eigenschap. Niet te veel en niet te weinig dus.
Misschien werkt eksterbloed als een bananenschilquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat kan ik niet?
Er ging net 10 meter voor mijn neus een gozer op een scooter onderuit toen hij over een ekster heen reed
daar rij je toch vol overheen als je 40 km/u rijdt met zo'n ding van rond de 100 kilo?
Die gast had zelf niks, alleen die scooter was aan 1 kant helemaal kapot...
Hmm, een beetje arrogantie is soms wel leuk. Maar dan moet het wel realistisch zijn. Niet dat je het eigenlijk niet met hem eens bent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan ik ook slecht tegen, weinig zelfvertrouwen. Arrogantie daarentegen is ook geen charmante eigenschap. Niet te veel en niet te weinig dus.
Ik ga meestal een beetje plagen, tenzij ik zie dat ze het echt ff "moet" horenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het ligt ook wel aan de man, hoe geïrriteerder hij op dat soort dingen reageert, hoe meer ik erom vraag, daar word ik nl onzeker van.
Ooh, alleen vrienden zekerquote:
Waar knap jij op af dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al die vrouwen weer met hun eisen!
Ja, maar als je dat ziet, dan vertel je het zelf toch wel, niet dat ze er dan om moet vragen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga meestal een beetje plagen, tenzij ik zie dat ze het echt ff "moet" horen
Ja, daar kan ik idd soms ook niet tegen en dan raak ik ook geïrriteerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga meestal een beetje plagen, tenzij ik zie dat ze het echt ff "moet" horen
Ja, same here. Ik zeg altijd geef me gewoon een aai over mijn bol en een knuffel op het moment dat ik aangeef dat ik onzeker ben, dan ben je er in 5 minuten vanaf. Als je dat niet doet heb je er 3 dagen last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mn buien
En het ligt ook wel aan de man, hoe geïrriteerder hij op dat soort dingen reageert, hoe meer ik erom vraag, daar word ik nl onzeker van.
Ow ik kan zeker wel gewoon vanuit mijzelf dingen zeggen jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat ziet, dan vertel je het zelf toch wel, niet dat ze er dan om moet vragen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al die vrouwen weer met hun eisen!
Slecht gebit is een uiterlijk iets. Qua innerlijk, mensen zonder passie, die nergens voor gaan. Verder eeeeeehmmmm.... even denken nog hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar knap jij op af dan?
(buiten een slecht gebit)
Ik houd ook niet van heel onzekere mannen die dat ook uitstralen. En ik vind het wel belangrijk dat een man naar me luistert en mijn mening respecteert
Hehe, herkenbaar ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, same here. Ik zeg altijd geef me gewoon een aai over mijn bol en een knuffel op het moment dat ik aangeef dat ik onzeker ben, dan ben je er in 5 minuten vanaf. Als je dat niet doet heb je er 3 dagen last van
I like them feisty, spirited, passionatequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
Afknappers? Lichaamsgeur, vooral op de verkeerde plekken. En altijd ja en amen knikken vind ik ook niks, beetje brutaal en wat pit mag ik wel.
Onzekerheid lijkt me logsich, niemand wil toch een partner die constant zeurt om bevestiging, niks durft te zeggen, alles 20x vraagt, etc etc.
En dat doe je ook geregeld?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ow ik kan zeker wel gewoon vanuit mijzelf dingen zeggen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |