Aan de andere kant is het ook zo dat je misschien wel juist je kansen bij die ene persoon verknalt door er op het verkeerde moment in te stappenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik denk dat het in de praktijk moeilijk uitvoerbaar is. Als je verliefd bent, maar niet helemaal gelukkig met jezelf, ga je niet die liefde laten lopen omdat je niet gelukkig bent met jezelf. Op zo'n moment denk je dat die ander je gelukkig kan maken, en dan laat je dat niet lopen denk ik.
Dat maakt vaak in A'dam toch niet uit? Ik kijk wel even op AH sitequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Weet ik niet zeker, er zit er wel een, maar ja, feestdag he?. Die turkse zaakjes zijn wel open en redelijk betaalbaar, 1.50 voor een koude halve liter.
Mijn AH is anders wel dicht hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat maakt vaak in A'dam toch niet uit? Ik kijk wel even op AH siteOow dat is ook wel te doen. Ik neem 1 fles wijn mee, moet voldoende zijn voor mij alleen
En van de andere kant. Niets irritanter dan een vent die je steeds weer moet vertellen dat hij echt wel leuk (slim, knap, mooi, fantastisch, sexy, enz) genoeg voor je is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik denk dat het in de praktijk moeilijk uitvoerbaar is. Als je verliefd bent, maar niet helemaal gelukkig met jezelf, ga je niet die liefde laten lopen omdat je niet gelukkig bent met jezelf. Op zo'n moment denk je dat die ander je gelukkig kan maken, en dan laat je dat niet lopen denk ik.
1tje? ik heb er altijd minimaal 2 nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat maakt vaak in A'dam toch niet uit? Ik kijk wel even op AH siteOow dat is ook wel te doen. Ik neem 1 fles wijn mee, moet voldoende zijn voor mij alleen
Ik denk niet dat je dan standaard denkt dat de ander je gelukkig kan maken, maar als je verliefd bent, voel je je vanzelf beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik bedoelde dat ze dat misschien wel bedoelen als woordgrapje op dat spandoekquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, misschien ben ik toch hetero dan.
Dat ligt er dus een beetje aan, maar goed, het komt sowieso wel goed qua eten en drinkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet ie andersom bij mij ook doen, dus dat kan ik iemand niet echt kwalijk nemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En van de andere kant. Niets irritanter dan een vent die je steeds weer moet vertellen dat hij echt wel leuk (slim, knap, mooi, fantastisch, sexy, enz) genoeg voor je is.
biertje was toch 2 bruine boterhammen met kaas?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelf even wat te drinken en eten meenemen?
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En van de andere kant. Niets irritanter dan een vent die je steeds weer moet vertellen dat hij echt wel leuk (slim, knap, mooi, fantastisch, sexy, enz) genoeg voor je is.
Er zijn er zat wel open in A'dam iigquote:
Een zeikwijf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Hij wil dat je hem daarin bevestigd? Dat heet een "vrouw" toch
Zie mijn editquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat ligt er dus een beetje aan, maar goed, het komt sowieso wel goed qua eten en drinken.
Ik neem ook wel eea mee, maar ga me geen breuk sjouwen als ik het daar ook gewoon kan kopen.
en wijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
biertje was toch 2 bruine boterhammen met kaas?
Tssskquote:
Ja dat is waar, maar als je iemand laat lopen is dat misschien wel voor altijd. Hij/zij kan natuurlijk iemand anders ontmoeten in de tijd die je nodig hebt om gelukkig met jezelf te worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook zo dat je misschien wel juist je kansen bij die ene persoon verknalt door er op het verkeerde moment in te stappen
andersom ook hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die mag ik dus niet beantwoordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet ie andersom bij mij ook doen, dus dat kan ik iemand niet echt kwalijk nemen
Op welke eigenschap knappen de singles eigenlijk af?
OK, topquote:
Echt? Natuurlijk ben je leuk genoeg, anders was hij toch niet bij je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet ie andersom bij mij ook doen, dus dat kan ik iemand niet echt kwalijk nemen
Op welke eigenschap knappen de singles eigenlijk af?
Dan kan jij toch nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
Tsssk![]()
Wilde je nog wel terugkrabbelen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |