quote:
Oneens, ze zijn ook voor het songfestival, meer roze op straat en puur vermaakquote:
Ben ik het wel mee eens, je moet redelijk nicht zijn wil je gay zijn. En die gay's, gedver, allemaal homo's!quote:
heey, hoe is het vandaag met u? beetje geslapen nog?quote:
Dat zou wel de ideale situatie zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je moet pas aan een relatie beginnen als je gelukkig bent met jezelf.
Dat wordt wel lastig als je de illusie hebt dat je van een relatie gelukkig wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat wel hoor. Redelijk geslapen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, hoe is het vandaag met u? beetje geslapen nog?
Oneens. Je hoeft jezelf wat mij betreft alleen maar te accepteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan moet je de definitie die je van gelukkig hebt herdefinierenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig als je de illusie hebt dat je van een relatie gelukkig wordt.
Ik luister even naar de argumentenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zou wel de ideale situatie zijn.
en zonder die illusie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig als je de illusie hebt dat je van een relatie gelukkig wordt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
Yeey, een krabbel van Nouk![]()
Nu moet ik toch maar rosé regelen voor morgen![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, je moet redelijk nicht zijn wil je gay zijn. En die gay's, gedver, allemaal homo's!waar
in eerste instantie roep ik Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vast ook wel een AH rond het park open?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten om het park allerlei nachtwinkels waar je drank kan kopen, op het CS zit een AH to go. Als er mensen zijn die koeltassen (ala Grolsch Koel-bag) hebben, neem mee.
Weet ik niet zeker, er zit er wel een, maar ja, feestdag he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast ook wel een AH rond het park open?
Owjaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik luister even naar de argumenten
[..]
Hm, misschien ben ik toch hetero danquote:
Ik weet niet of dat zo is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
in eerste instantie roep ik Ja.
Maar aan de andere kant, dat je gelukkiger wordt in een relatie wilt niet zeggen dat dat alleen door die relatie is gekomen... het is niet zo dat je perse weer terug bij af bent zodra het over is... meestal wel tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |