Sukkel kies gewoon!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, ik heb al die vrouwen aan mijn voeten, maar kan niet kiezen... Dus dan maar Single 4 life!
Beter buiten dan binnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ze belde net weer, dat het om een bommelding ging en dat iedereen buiten stond
Die is nieuw voor me. Dat wordt champagne aanschaffen vanmiddagquote:
Nee! ik ben recalcitrant en ga niet kiezen!quote:
en dan reply to allquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En er volgens mensen gaan reageren dat ze ook op reply kunnen drukken.
Hehe, nou, jij bent ziek, ik ben ziek, dus we zien elkaar morgen niet.. jammer he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
snuit, jij roept zo vaak dat alle vrouwen aan je voeten liggen dat ik nu verwacht dat je minstens johnny depp bent. Minstens.
ja toch, het is toch lekker weerquote:
Een man met frambozen en champagne heeft bij mij iig een streepje voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is nieuw voor me. Dat wordt champagne aanschaffen vanmiddag(de frambozen heb ik al
)
Omg Johnnyquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
snuit, jij roept zo vaak dat alle vrouwen aan je voeten liggen dat ik nu verwacht dat je minstens johnny depp bent. Minstens.
"Thanks for the info!", ook zo'n leuke.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
en dan reply to all
Jongens stop hier nou mee!
niet beseffende dat je dan nog minimaal 200 keer een "ok" terug krijgt
Die schrijf ik erbij in het boekjequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met frambozen en champagne heeft bij mij iig een streepje voor
Mijn kind viel laatst op mn frambozenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met frambozen en champagne heeft bij mij iig een streepje voor
O, ik had er juist geen zin inquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
Heeft er iemand nog een fikse stelling? Ik heb wel zin om even lekker ongenuanceerd van leer te trekken
Op mijn uni hadden ze de net send niet uit staan, want dat gebruikte ze om informatie te geven over onderhoud e.d.. Toen was ik zo snugger om net send * "Hey stelletje homo's" te sturen en dat werkte. Het geluid van 15 verdiepingen vol met computers die *toenk* zeggen vertelde me dat het werktequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
"Thanks for the info!", ook zo'n leuke.
Jip & Janneke bubbelsquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Morgen in het park, Frambozen en bubbly.
Daardoor ben ik op de middelbare school 3 dagen geschorst !!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op mijn uni hadden ze de net send niet uit staan, want dat gebruikte ze om informatie te geven over onderhoud e.d.. Toen was ik zo snugger om net send * "Hey stelletje homo's" te sturen en dat werkte. Het geluid van 15 verdiepingen vol met computers die *toenk* zeggen vertelde me dat het werkte
Jaja, nerdhumor
En niet te zuinig ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op mijn uni hadden ze de net send niet uit staan, want dat gebruikte ze om informatie te geven over onderhoud e.d.. Toen was ik zo snugger om net send * "Hey stelletje homo's" te sturen en dat werkte. Het geluid van 15 verdiepingen vol met computers die *toenk* zeggen vertelde me dat het werkte
Jaja, nerdhumor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |