hoe mooi kan de wereld zijnquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk bij jou altijd hieraan :
InHolland mag affikken, wat mij betreft.quote:
Aub niet, mijn zussie en meisje 1 zijn er op het momentquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InHolland mag affikken, wat mij betreft.
ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIK!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Snoetsel. Ik had je nog niet eens gezien
.
Het enige wat nog leuker is is universiteitsmail waarbij de mail adressen gewoon in "aan" zijn gezet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, toen zag ik er 2
Als jij al weet dat er brand is, dan vermoed ik dat ze niet meer binnen zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
Aub niet, mijn zussie en meisje 1 zijn er op het moment
hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het enige wat nog leuker is is universiteitsmail waarbij de mail adressen gewoon in "aan" zijn gezet.
Werd net gebeld en hoorde brand alarmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jij al weet dat er brand is, dan vermoed ik dat ze niet meer binnen zijn
Whehe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIK!Jah, ik loop hier alweer wat weekjes rond he!
![]()
Jah, ik heb al die vrouwen aan mijn voeten, maar kan niet kiezen... Dus dan maar Single 4 life!quote:
ja wanneer iedereen reply to all gaat doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het enige wat nog leuker is is universiteitsmail waarbij de mail adressen gewoon in "aan" zijn gezet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de hollandse
En natuurlijk [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de hollandse
En natuurlijk [ afbeelding ]
En er volgens mensen gaan reageren dat ze ook op reply kunnen drukken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
ja wanneer iedereen reply to all gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |