Sukkel kies gewoon!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, ik heb al die vrouwen aan mijn voeten, maar kan niet kiezen... Dus dan maar Single 4 life!
Beter buiten dan binnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ze belde net weer, dat het om een bommelding ging en dat iedereen buiten stond
Die is nieuw voor me. Dat wordt champagne aanschaffen vanmiddagquote:
Nee! ik ben recalcitrant en ga niet kiezen!quote:
en dan reply to allquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En er volgens mensen gaan reageren dat ze ook op reply kunnen drukken.
Hehe, nou, jij bent ziek, ik ben ziek, dus we zien elkaar morgen niet.. jammer he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
snuit, jij roept zo vaak dat alle vrouwen aan je voeten liggen dat ik nu verwacht dat je minstens johnny depp bent. Minstens.
ja toch, het is toch lekker weerquote:
Een man met frambozen en champagne heeft bij mij iig een streepje voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is nieuw voor me. Dat wordt champagne aanschaffen vanmiddag(de frambozen heb ik al
)
Omg Johnnyquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
snuit, jij roept zo vaak dat alle vrouwen aan je voeten liggen dat ik nu verwacht dat je minstens johnny depp bent. Minstens.
"Thanks for the info!", ook zo'n leuke.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
en dan reply to all
Jongens stop hier nou mee!
niet beseffende dat je dan nog minimaal 200 keer een "ok" terug krijgt
Die schrijf ik erbij in het boekjequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met frambozen en champagne heeft bij mij iig een streepje voor
Mijn kind viel laatst op mn frambozenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met frambozen en champagne heeft bij mij iig een streepje voor
O, ik had er juist geen zin inquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
Heeft er iemand nog een fikse stelling? Ik heb wel zin om even lekker ongenuanceerd van leer te trekken
Op mijn uni hadden ze de net send niet uit staan, want dat gebruikte ze om informatie te geven over onderhoud e.d.. Toen was ik zo snugger om net send * "Hey stelletje homo's" te sturen en dat werkte. Het geluid van 15 verdiepingen vol met computers die *toenk* zeggen vertelde me dat het werktequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
"Thanks for the info!", ook zo'n leuke.
Jip & Janneke bubbelsquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Morgen in het park, Frambozen en bubbly.
Daardoor ben ik op de middelbare school 3 dagen geschorst !!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op mijn uni hadden ze de net send niet uit staan, want dat gebruikte ze om informatie te geven over onderhoud e.d.. Toen was ik zo snugger om net send * "Hey stelletje homo's" te sturen en dat werkte. Het geluid van 15 verdiepingen vol met computers die *toenk* zeggen vertelde me dat het werkte
Jaja, nerdhumor
En niet te zuinig ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Op mijn uni hadden ze de net send niet uit staan, want dat gebruikte ze om informatie te geven over onderhoud e.d.. Toen was ik zo snugger om net send * "Hey stelletje homo's" te sturen en dat werkte. Het geluid van 15 verdiepingen vol met computers die *toenk* zeggen vertelde me dat het werkte
Jaja, nerdhumor
Boeiendquote:
quote:
Oneens, ze zijn ook voor het songfestival, meer roze op straat en puur vermaakquote:
Ben ik het wel mee eens, je moet redelijk nicht zijn wil je gay zijn. En die gay's, gedver, allemaal homo's!quote:
heey, hoe is het vandaag met u? beetje geslapen nog?quote:
Dat zou wel de ideale situatie zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je moet pas aan een relatie beginnen als je gelukkig bent met jezelf.
Dat wordt wel lastig als je de illusie hebt dat je van een relatie gelukkig wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat wel hoor. Redelijk geslapen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, hoe is het vandaag met u? beetje geslapen nog?
Oneens. Je hoeft jezelf wat mij betreft alleen maar te accepteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan moet je de definitie die je van gelukkig hebt herdefinierenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig als je de illusie hebt dat je van een relatie gelukkig wordt.
Ik luister even naar de argumentenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zou wel de ideale situatie zijn.
en zonder die illusie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig als je de illusie hebt dat je van een relatie gelukkig wordt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
Yeey, een krabbel van Nouk![]()
Nu moet ik toch maar rosé regelen voor morgen![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, je moet redelijk nicht zijn wil je gay zijn. En die gay's, gedver, allemaal homo's!waar
in eerste instantie roep ik Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vast ook wel een AH rond het park open?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten om het park allerlei nachtwinkels waar je drank kan kopen, op het CS zit een AH to go. Als er mensen zijn die koeltassen (ala Grolsch Koel-bag) hebben, neem mee.
Weet ik niet zeker, er zit er wel een, maar ja, feestdag he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast ook wel een AH rond het park open?
Owjaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik luister even naar de argumenten
[..]
Hm, misschien ben ik toch hetero danquote:
Ik weet niet of dat zo is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
in eerste instantie roep ik Ja.
Maar aan de andere kant, dat je gelukkiger wordt in een relatie wilt niet zeggen dat dat alleen door die relatie is gekomen... het is niet zo dat je perse weer terug bij af bent zodra het over is... meestal wel tho
Aan de andere kant is het ook zo dat je misschien wel juist je kansen bij die ene persoon verknalt door er op het verkeerde moment in te stappenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik denk dat het in de praktijk moeilijk uitvoerbaar is. Als je verliefd bent, maar niet helemaal gelukkig met jezelf, ga je niet die liefde laten lopen omdat je niet gelukkig bent met jezelf. Op zo'n moment denk je dat die ander je gelukkig kan maken, en dan laat je dat niet lopen denk ik.
Dat maakt vaak in A'dam toch niet uit? Ik kijk wel even op AH sitequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Weet ik niet zeker, er zit er wel een, maar ja, feestdag he?. Die turkse zaakjes zijn wel open en redelijk betaalbaar, 1.50 voor een koude halve liter.
Mijn AH is anders wel dicht hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat maakt vaak in A'dam toch niet uit? Ik kijk wel even op AH siteOow dat is ook wel te doen. Ik neem 1 fles wijn mee, moet voldoende zijn voor mij alleen
En van de andere kant. Niets irritanter dan een vent die je steeds weer moet vertellen dat hij echt wel leuk (slim, knap, mooi, fantastisch, sexy, enz) genoeg voor je is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik denk dat het in de praktijk moeilijk uitvoerbaar is. Als je verliefd bent, maar niet helemaal gelukkig met jezelf, ga je niet die liefde laten lopen omdat je niet gelukkig bent met jezelf. Op zo'n moment denk je dat die ander je gelukkig kan maken, en dan laat je dat niet lopen denk ik.
1tje? ik heb er altijd minimaal 2 nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat maakt vaak in A'dam toch niet uit? Ik kijk wel even op AH siteOow dat is ook wel te doen. Ik neem 1 fles wijn mee, moet voldoende zijn voor mij alleen
Ik denk niet dat je dan standaard denkt dat de ander je gelukkig kan maken, maar als je verliefd bent, voel je je vanzelf beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik bedoelde dat ze dat misschien wel bedoelen als woordgrapje op dat spandoekquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, misschien ben ik toch hetero dan.
Dat ligt er dus een beetje aan, maar goed, het komt sowieso wel goed qua eten en drinkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet ie andersom bij mij ook doen, dus dat kan ik iemand niet echt kwalijk nemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En van de andere kant. Niets irritanter dan een vent die je steeds weer moet vertellen dat hij echt wel leuk (slim, knap, mooi, fantastisch, sexy, enz) genoeg voor je is.
biertje was toch 2 bruine boterhammen met kaas?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelf even wat te drinken en eten meenemen?
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En van de andere kant. Niets irritanter dan een vent die je steeds weer moet vertellen dat hij echt wel leuk (slim, knap, mooi, fantastisch, sexy, enz) genoeg voor je is.
Er zijn er zat wel open in A'dam iigquote:
Een zeikwijf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Hij wil dat je hem daarin bevestigd? Dat heet een "vrouw" toch
Zie mijn editquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat ligt er dus een beetje aan, maar goed, het komt sowieso wel goed qua eten en drinken.
Ik neem ook wel eea mee, maar ga me geen breuk sjouwen als ik het daar ook gewoon kan kopen.
en wijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
biertje was toch 2 bruine boterhammen met kaas?
Tssskquote:
Ja dat is waar, maar als je iemand laat lopen is dat misschien wel voor altijd. Hij/zij kan natuurlijk iemand anders ontmoeten in de tijd die je nodig hebt om gelukkig met jezelf te worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook zo dat je misschien wel juist je kansen bij die ene persoon verknalt door er op het verkeerde moment in te stappen
andersom ook hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die mag ik dus niet beantwoordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet ie andersom bij mij ook doen, dus dat kan ik iemand niet echt kwalijk nemen
Op welke eigenschap knappen de singles eigenlijk af?
OK, topquote:
Echt? Natuurlijk ben je leuk genoeg, anders was hij toch niet bij je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet ie andersom bij mij ook doen, dus dat kan ik iemand niet echt kwalijk nemen
Op welke eigenschap knappen de singles eigenlijk af?
Dan kan jij toch nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
Tsssk![]()
Wilde je nog wel terugkrabbelen ook
Dat doen alle vrouwen (die ik ken danquote:
Dat zien we morgen wel, denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
OK, top.
moeten we even kijken waar we gaan zitten dan>
Haha, slimpie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
Crap, niet eens aan gedacht zelf drinken enzo meenemen.
Goed dat het even gezegd word
Die onzekerheid kan ik ook slecht tegen, weinig zelfvertrouwen. Arrogantie daarentegen is ook geen charmante eigenschap. Niet te veel en niet te weinig dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Echt? Natuurlijk ben je leuk genoeg, anders was hij toch niet bij je?![]()
Overdreven onzekerheid kan ik heel slecht tegen, gierigheid, extreme luiheid, de baas spelen.
Wat kan ik nietquote:
Ik heb mn buienquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen (die ik ken dan)
en dat is ook niet erg op zijn tijd, maar overdrijven daarmee is echt
Q-day all over again hehe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zien we morgen wel, denk ik
[..]
Haha, slimpie!
Mij terugkrabbelenquote:
al die vrouwen weer met hun eisen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan ik ook slecht tegen, weinig zelfvertrouwen. Arrogantie daarentegen is ook geen charmante eigenschap. Niet te veel en niet te weinig dus.
Misschien werkt eksterbloed als een bananenschilquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat kan ik niet?
Er ging net 10 meter voor mijn neus een gozer op een scooter onderuit toen hij over een ekster heen reed
daar rij je toch vol overheen als je 40 km/u rijdt met zo'n ding van rond de 100 kilo?
Die gast had zelf niks, alleen die scooter was aan 1 kant helemaal kapot...
Hmm, een beetje arrogantie is soms wel leuk. Maar dan moet het wel realistisch zijn. Niet dat je het eigenlijk niet met hem eens bent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die onzekerheid kan ik ook slecht tegen, weinig zelfvertrouwen. Arrogantie daarentegen is ook geen charmante eigenschap. Niet te veel en niet te weinig dus.
Ik ga meestal een beetje plagen, tenzij ik zie dat ze het echt ff "moet" horenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het ligt ook wel aan de man, hoe geïrriteerder hij op dat soort dingen reageert, hoe meer ik erom vraag, daar word ik nl onzeker van.
Ooh, alleen vrienden zekerquote:
Waar knap jij op af dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al die vrouwen weer met hun eisen!
Ja, maar als je dat ziet, dan vertel je het zelf toch wel, niet dat ze er dan om moet vragen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga meestal een beetje plagen, tenzij ik zie dat ze het echt ff "moet" horen
Ja, daar kan ik idd soms ook niet tegen en dan raak ik ook geïrriteerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga meestal een beetje plagen, tenzij ik zie dat ze het echt ff "moet" horen
Ja, same here. Ik zeg altijd geef me gewoon een aai over mijn bol en een knuffel op het moment dat ik aangeef dat ik onzeker ben, dan ben je er in 5 minuten vanaf. Als je dat niet doet heb je er 3 dagen last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mn buien
En het ligt ook wel aan de man, hoe geïrriteerder hij op dat soort dingen reageert, hoe meer ik erom vraag, daar word ik nl onzeker van.
Ow ik kan zeker wel gewoon vanuit mijzelf dingen zeggen jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat ziet, dan vertel je het zelf toch wel, niet dat ze er dan om moet vragen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al die vrouwen weer met hun eisen!
Slecht gebit is een uiterlijk iets. Qua innerlijk, mensen zonder passie, die nergens voor gaan. Verder eeeeeehmmmm.... even denken nog hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar knap jij op af dan?
(buiten een slecht gebit)
Ik houd ook niet van heel onzekere mannen die dat ook uitstralen. En ik vind het wel belangrijk dat een man naar me luistert en mijn mening respecteert
Hehe, herkenbaar ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, same here. Ik zeg altijd geef me gewoon een aai over mijn bol en een knuffel op het moment dat ik aangeef dat ik onzeker ben, dan ben je er in 5 minuten vanaf. Als je dat niet doet heb je er 3 dagen last van
I like them feisty, spirited, passionatequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
Afknappers? Lichaamsgeur, vooral op de verkeerde plekken. En altijd ja en amen knikken vind ik ook niks, beetje brutaal en wat pit mag ik wel.
Onzekerheid lijkt me logsich, niemand wil toch een partner die constant zeurt om bevestiging, niks durft te zeggen, alles 20x vraagt, etc etc.
En dat doe je ook geregeld?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ow ik kan zeker wel gewoon vanuit mijzelf dingen zeggen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |