SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:49 schreef LockonStratos het volgende:
De echte radioklacht is natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Welke? Arrow is al een tijdje weg.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Agiath het volgende:
[..]Dat irritante belletje steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat irritante belletje steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]Spotjes waarin ze rijmen op .nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
"een reis zo goedkoop, dat kan niet"quote:
Hahaha die reclame vind ik echt zo fout dat ik hem geniaal vindquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef wise het volgende:
Daarom een MP3-Wekker kopen bij de kijkshop
[..]
"een reis zo goedkoop, dat kan niet"
"dat kan weeeeeeeeeeeeeeeeell, bij bex PUNT EN LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL"
en de overige 30% bestaat uit precies dezelfde liedjes als het uur daarvoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef BasEnAad het volgende:
Radio zou ik wel willen luisteren, als er fatsoenlijke muziek op was, maar dat schijnt tegenwoordig bijzaak te zijn. Meer dan 70% is reclame, nieuws, filemeldingen of dj-gelul. Ik snap het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |