Now, I’m sure many of you have encountered little shits in supermarkets. Little kids running about and knocking things over, being rude, walking all over their parents, you know the kind. But the worst are the biters. Yes, those little cunts that feel it is okay to bite you whenever they feel like it.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef SaraSidle1990 het volgende:
Was ik pas met een klas genootje van mij in de appie hein gewoon wat eten kopen, komt er een kind naar ons toegelopen bijt mij gewoon in mijn hand!!
En niet een klein bijtje maar hij beet gewoon door, wat overgens bloedde.
Kwam die moeder naar ons toe.
"Wat doen jullie met mijn zoon?"
Dus ik:" Wat wij doen met uw zoon?! Kijk eens wat hij met mij gedaan heeft."
Moeder overigens niet boos op kind, net of ze het gewoon normaal vond!
Mijn klas genootje zei toen, (wat ik overigens best hard vond maar vond wel dat hij het verdiende)
"Ik denk dat u uw kind mee moet nemen naar de dokter."
"Hoezo?!" zei de moeder.
"Nou mijn klasgenootje heeft aids."
Moeder trok lijktwit weg en trok het jongentje mee.
Ik keur niet goed wat mijn klas genootje gezegt heeft maar misschien dat hij nu wel ophoud met bijten!
Nee hoor niet verzonnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef Trigalti het volgende:
Verzonnen.. jammer.
quote:
Doe je het thuisquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef SaraSidle1990 het volgende:
[..]
als ik hier een camera op stage had had ik wel foto van gemaakt dat je kon zien dat het echt was "-_-
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:49 schreef Levolution het volgende:
Beter slecht gejat dan superslecht verzonnen.
Als je hem voor het eerst leest jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
whehe ik vond die aids grap wel grappig
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ouders die alles wat hun kind doet leuk en schattig vinden.
Voed dat beest eens op man.
terechte klachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ouders die alles wat hun kind doet leuk en schattig vinden.
Voed dat beest eens op man.
Ik keur niet goed wat jij geschreven hebt maar zal wel bijdragen aan je zeer matige topic:quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef SaraSidle1990 het volgende:
Was ik pas met een klas genootje van mij in de appie hein gewoon wat eten kopen, komt er een kind naar ons toegelopen bijt mij gewoon in mijn hand!!
En niet een klein bijtje maar hij beet gewoon door, wat overgens bloedde.
Kwam die moeder naar ons toe.
"Wat doen jullie met mijn zoon?"
Dus ik:" Wat wij doen met uw zoon?! Kijk eens wat hij met mij gedaan heeft."
Moeder overigens niet boos op kind, net of ze het gewoon normaal vond!
Mijn klas genootje zei toen, (wat ik overigens best hard vond maar vond wel dat hij het verdiende)
"Ik denk dat u uw kind mee moet nemen naar de dokter."
"Hoezo?!" zei de moeder.
"Nou mijn klasgenootje heeft aids."
Moeder trok lijktwit weg en trok het jongentje mee.
Ik keur niet goed wat mijn klas genootje gezegt heeft maar misschien dat hij nu wel ophoud met bijten!
Opgelost en slotje!quote:in haar fotoboek schreef SaraSidle1990 het volgende:
Hallo, ik ben Annick, 18 jaar en kom het mooie boerengat volkel, waar eigenlijk niet veel te beleven valt bahalve carnaval.
Mijn leven staat eigenlijk vooral in de teken muziek.
Ik doe niks zonder muziek.
Luister voornamelijk naar rock metal maar luister eigenlijk wel naar alles behalve wat ze tegenwoordig hardcore noemen en klassiek.
Dat mag van mij wel weg.
Within temptation is mijn favo band
verdere gave bands zijn: Disturbed, Shinedown, Katy perry, Avril, Otep, 30stm, Elle bandita, peter pan speedrock, pendulum, bullet for my valentine,
Die happy, Lady gaga, Lordi, Lost prophets, Paramore, Nightwish, en nog wat meer maar geen zin meer om dat allemaal te type.
Verder tja,
ik leer voor analist.
Wil later liefst in Amerika gaan werken.
Ik kan niet tegen mensen die denken dat ze alles zijn en alles kunnen zeggen, mensen die niet eerlijk zijn.
heb je nog meer vragen dan hoor ik dat wel..
xxx nieck
Je klasgenoot verdient een medaille!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:37 schreef SaraSidle1990 het volgende:
.
Gans geil, wat voor foto was dat dan? Niet toevallig 1 van deze toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
-hier stond een gans geile foto-
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gans geil, wat voor foto was dat dan? Niet toevallig 1 van deze toch?![]()
[ afbeelding ]
Is de ts soms een chubbychaser en had UnderTheWingsOfLove verdergaand bewijs hiervan geplaatst?
[ afbeelding ]
Dát is dé Sharon van within temptation!!!11!!1!!!!EinZ!!!!!EleEVEN!1!!!
[ afbeelding ]
Is het echt alleen overbelichting waardoor het gezicht van de ts hier wat witter lijkt of verraadt het perspectief ons de ware toedracht? (Tissue nodig, meid?)
[ afbeelding ]
Metaaaal!![]()
[ afbeelding ]
Leuk stelletje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap van jou hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef NotYou het volgende:
Hier een speciale update van NotYou R. de Vries, forumjournalist! Mijn jaren van ervaring alsmede toegewijd speurwerk zojuist hebben thans geleid tot een doorbraak in de zaak SaraSidle1990! Mijn vermoedens - eerder in dit programma uitgesproken - zijn eens te meer juist gebleken en kunnen nu aan de hand van online beschikbaar bewijsmateriaal gestaafd worden. Houd u vast, het volgende kan als choquerend ervaren worden!
Bewijsstuk A
De ts heeft een profiel op gay.eu en blijkt lesbisch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijsstuk B
De ts bespringt een mollig meisje en heeft de beelden hiervan online gezet!
http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=nl-2214475!
Kortom, we kunnen dus wel stellen dat de ts - SaraSidle1990 - inderdaad een chubbychaser is!En dit was mijn post van vanavond, binnenkort zijn we er natuurlijk weer met nog een onthullende post. Zorg dat u klaarzit, dan heeft u altijd een alibi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |