Helaas wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Ascendancy het volgende:
Klacht 2: Zou het echt zo zijn dat je bij een steekproef een grote kans hebt op 5 allochtone studenten?
Stel je niet zo aan man...het is maar een kutkrantjequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Ascendancy het volgende:
In het AD staat nu iedere dag zo'n stukje over het examen. Hoeveel leerlingen er bij LAKS hebben gehuild en wat specifieke leerlingen van een bepaald examen vonden.
Nu weet ik dat het pas 2 dagen is, maar in die 2 dagen zijn er 5 leerlingen geinterviewd. En alle 5 zijn ze allochtoon.
Sinds wanneer is de allochtone scholier zo wijdverbreidt door Nederland dat je met puur toeval er 5 achter elkaar tegenkomt voordat je een autochtoon tegenkomt?![]()
Ik ben niet racistisch ingesteld, maar het AD blijkbaar wel![]()
Klacht: AD knuffelt allochtonen
Klacht 2: Zou het echt zo zijn dat je bij een steekproef een grote kans hebt op 5 allochtone studenten?
Wat een dramatische aanname, wereldvreemd pubertje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:41 schreef Ascendancy het volgende:
Het gaat mij er niet om dat ik 5 allochtonen in een krant zie, maar dat AD ze waarschijnlijk bewust uitkiest op allochtoon zijn.
Voor wat hoort watquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef Sok41 het volgende:
Ik zag vanmorgen nog een allochtoon die zichzelf warm hield met een AD bij het station. Een paar zelfs!
Ze moesten natuurlijk wel een wederdienst bewijzen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef Sok41 het volgende:
Ik zag vanmorgen nog een allochtoon die zichzelf warm hield met een AD bij het station. Een paar zelfs!
Denk jij dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een dramatische aanname, wereldvreemd pubertje.
Je hebt gelijk. De RijksUniversiteit Groningen gebruikt al drie jaar achter elkaar dezelfde foto in de folders over de studie rechten. Die foto was in mijn eerste jaar genomen, waarin er veel allochtonen in het eerste jaar zaten. Toevallig of niet heeft geen een de tweede jaar gehaald maar de foto wordt iedere jaar weer gebruikt in de folder. De folder wordt overigens wel ieder jaar geupdate. Andere info en kleurencombo maar de hoofdfoto blijft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk jij dat?
Ik weet wel zeker dat bij dit soort dingen altijd expres allochtonen uitgezocht worden. Wellicht is vijf achter elkaar niet de meest voorkomende manier, maar het is weldegelijk zo dat er altijd minstens één of twee tussen zitten. Bijvoorbeeld bij folders over middelbare scholen of universiteiten. Gewoon, om aan geinteresseerden te laten zien dat ze multicultureel ingesteld zijn. Logisch natuurlijk.
Ik kreeg laatst een foldertje van het "Overijssels landschap" in de bus met op de voorkant een mooie jonge Marokkaanse vrouw met hoofddoek. De stijl van de hoofddoek was, volgens mij, Marokkaans.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk jij dat?
Ik weet wel zeker dat bij dit soort dingen altijd expres allochtonen uitgezocht worden. Wellicht is vijf achter elkaar niet de meest voorkomende manier, maar het is weldegelijk zo dat er altijd minstens één of twee tussen zitten. Bijvoorbeeld bij folders over middelbare scholen of universiteiten. Gewoon, om aan geinteresseerden te laten zien dat ze multicultureel ingesteld zijn. Logisch natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef marco-ouwe het volgende:
jaa, en als er geen allochtonen in dat soort stukjes staan, voelen ze zich weer gekleinerd![]()
kut volk
AD zit door de hele randstadquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:33 schreef Ps2K het volgende:
AD is een Rotterdamse krant en in Rotterdam wonen alleen maar allochtonen.
Jouw studie Nederlandse Letteren was ook geen succes?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Toevallig of niet heeft geen een de het tweede jaar gehaald ...........
Goede studenten zijn het zeker niet. Want dat wijf zat te janken dat de teksten bij Nederlands haar niet aansprakenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef BasEnAad het volgende:
Een bijkomstigheid is dat je als allochtoon toch moet weten dat je daar staat omdat je allochtoon bent. Niet omdat je fotogeniek bent, of toevallig een hele goede student.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |