Ja, dat doen ze met opzet, zodat je niet bij een ander programma blijft hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:17 schreef SaraSidle1990 het volgende:
het probleem bij mij is meestal als er reclame is en ik ga zappen is het overal reclame!
Dat is echt vervelendquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:17 schreef SaraSidle1990 het volgende:
het probleem bij mij is meestal als er reclame is en ik ga zappen is het overal reclame!
Autotaalglas natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:19 schreef Florian_ het volgende:
Dat doen ze expres, lieverd. En kennelijk heeft het nut.
Ik kan namelijk naast Carglass zo snel even geen ander bedrijf verzinnen dat ruitschade repareert.
Nou? Een ruit in wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goh, je bent ook echt de eerste die hier een topic over opent.
Nu is het wachten op de "beter een ster in je ruit dan een ruit in........"![]()
Ik weet nou nog niet waar die ruit beter niet in kan zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah een mongoolJe kon er op wachten natuurlijk.
Eerste weg links, dan bij de 2e rotonde rechtquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe kom je bij martin?
Een kozijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet nou nog niet waar die ruit beter niet in kan zitten
Ik heb vorige week nog mijn portemonnee moeten pakken bij Carglassquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:26 schreef LasTeR het volgende:
En dan pakt ze zo haar portomonnee om af te rekenen, en wil het geld al pakken. Zonder dat er enige sprake is van een overeenkomst tussen de twee qua betaling.
Meestal betaalt je verzekering dat gewoon!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog mijn portemonnee moeten pakken bij Carglass
Het grootste gedeelte ja. Bij ruitvervanging heb je een eigen risico van 75 euroquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Meestal betaalt je verzekering dat gewoon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |