quote:
oops jahzit bij het verkeerde topic niet opgelet sorry foutjequote:
Puur hierom is het je (w.m.b.) vergeven:quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:04 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
oops jahzit bij het verkeerde topic niet opgelet sorry foutje
jah new he sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Kut OP, Kut username, Kut onderschrift.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Puur hierom is het je (w.m.b.) vergeven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha najah oke dan LolThe first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
Het kwam me allemaal al bekend voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:08 schreef krapula het volgende:
het is kelly_vietnam!!! wooohoo, daar ben je weer
jah ben niet weg te slaan jammer hequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Het kwam me allemaal al bekend voor
het enige wat nog mist is een youtube-filmpje over lepra in Vietnamquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Het kwam me allemaal al bekend voor
nee moest voor de foto ken er ook niks aan doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Even iets anders hé,
Hou je altijd je bril op als je sensueel in bad gaat?
[ afbeelding ]
Ik zet hem tenminste nog in een teasende spoilerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Even iets anders hé,
Hou je altijd je bril op als je sensueel in bad gaat?
[ afbeelding ]
aaah mis je die nou serprise komt niet wow komt niet? nee goed hequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef krapula het volgende:
[..]
het enige wat nog mist is een youtube-filmpje over lepra in Vietnam
Huhquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
nee moest voor de foto ken er ook niks aan doen
Zoiets?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef krapula het volgende:
[..]
het enige wat nog mist is een youtube-filmpje over lepra in Vietnam
serprise?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
aaah mis je die nou serprise komt niet wow komt niet? nee goed he
thxquote:
klacht: fokkers die altijd newbie's afkrakenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef krapula het volgende:
[..]
thx![]()
en nu nog even een klacht verzinnen kelly! Je zit immers in KLB
hint: iets over roken en café?
quote:
Niet alleen newbie'squote:Op woensdag 20 mei 2009 09:16 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
klacht: fokkers die altijd newbie's afkraken
zo klacht is gedaan latersss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |