quote:
http://www.sportwereld.nl(...)audrup_zegt_nee.htmlquote:Na Co Adriaanse heeft Ajax ook een telefoontje gewaagd naar Morton Olsen om Marco van Basten op te volgen als trainer.
De Ajax-site zegt Morten. Netals Wikipedia.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)audrup_zegt_nee.html
Dwaas.![]()
En toch lees ik in veel berichten ook Morton. Apart.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Ajax-site zegt Morten. Netals Wikipedia.
http://www.ajax.nl/web/show/id=66556
Dwaas.
quote:Van 't Schip en Arveladze beoogde assistenten
Ajax zet in op Olsen
KOPENHAGEN - Morten Olsen (59) is de kandidaat van Ajax om Marco van Basten op te volgen als trainer. De bondscoach van Denemarken wil graag aan een tweede trainersperiode in Amsterdam beginnen, nadat hij tussen 1997 en 1998 al aan het roer stond. John van 't Schip en Shota Arveladze, afgelopen seizoen de rechterhand van Louis van Gaal bij AZ en in het seizoen 1997/98 bij Ajax spelend onder Olsen, zouden hem moeten assisteren.
Achter de schermen is Ajax druk bezig om de laatste plooien glad te strijken voor de komst van Olsen. De oud-speler van onder meer Anderlecht en FC Köln ligt met Denemarken in kwalificatiegroep 1 op WK-koers en de Deense voetbalbond ziet een duobaan in principe niet zitten. De Ajax-top zou nu onderhandelen om het contract van Olsen af te kopen of alsnog een modus te vinden. Het is voor Ajax namelijk geen belemmering dat Olsen in het najaar de laatste vier kwalificatieduels van de Denen op de bank zou zitten en tijdens het WK coacht.
Voor het geval Ajax nul op het rekest krijgt, voeren de Amsterdammers overigens ook (oriënterende) gesprekken met andere trainers. Arveladze voerde reeds een gesprek met Ajax, maar nam nog geen beslissing over zijn toekomst. Hij heeft een één jaar doorlopend contract bij AZ en wil eerst een gesprek met Olsen en de nieuwe man in Alkmaar, Ronald Koeman. De keuze voor Van 't Schip is ingegeven door het feit dat hij de spelersgroep van Ajax al goed kent. Hij was ook de assistent van Van Basten.
telegraaf
Arveladze is een buitenstaander?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef Wooldoor het volgende:
Lijkt me een prima keus, oude ervaren trainer samen met een jonkie die het afgelopen seizoen op de bank zat en dan nog een buitenstaander die weet hoe het er bij de kampioen aan toe gaat.![]()
Genoeg kennis en verschillende meningen lijkt me.
quote:
Tja wat is er nog over van het Ajax toen hij er speelde, het stadion en de fans daar houdt het mee op. Arveladze weet precies hoe het nu gaat bij Az. Leuk dat hij weet dat Ajax 4-3-3 speelt maar Ajax moet gewoon kijken naar de spelers en zich niet vastleggen op een speelsysteem.quote:
De verwachtingen zijn alweer erg hoog lees ik. De afgelopen 4 jaar moet toch een eye opener zijn inmiddels.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:15 schreef Mr_DG het volgende:
Morten Olsen![]()
Vanaf het begin mijn favoriete kandidaat, hopen dat ie toch komt.
Als ie net zo presenteert als in het seizoen 1997/1998
Hopen mag altijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn alweer erg hoog lees ik. De afgelopen 4 jaar moet toch een eye opener zijn inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |