Bespaar jezelf de moeite. Als je nog enigszins iets relevants wil posten, herinner dan tong80 eraan dat hij het gedichtje ook gewoon meteen in zijn OP en in dit topic kan posten.quote:
Welk slotje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:25 schreef OldJeller het volgende:
Ja.
"Stoel, raam, nacht, kuttopic, slotje."
Bespaar jezelf de moeite. Als je nog enigszins iets relevants wil posten, herinner dan tong80 eraan dat hij het gedichtje ook gewoon meteen in zijn OP en in dit topic kan posten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:25 schreef Yavuz het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. Als je nog enigszins iets relevants wil posten, herinner dan tong80 eraan dat hij het gedichtje ook gewoon meteen in zijn OP en in dit topic kan posten.
Bots auto's is één woord, botsauto's.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. Als je nog enigszins iets relevants wil posten, herinner dan tong80 eraan dat hij het gedichtje ook gewoon meteen in zijn OP en in dit topic kan posten.
Niet dat ik hem wil zien kotsen
Maar het is gratis en zonder kosten
Net als bots auto's zonder botsen.
Hij doet zijn best
en de rest
Staat minder ferm
Idd in de berm
Met zijn kloten te klotsen
Holyshit, allemachtigquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet dat ik hem wil zien kotsen
Maar het is gratis en zonder kosten
Net als bots auto's zonder botsen.
Hij doet zijn best
en de rest
Staat minder ferm
Idd in de berm
Met zijn kloten te klotsen
Ïk was mild voor haar kutquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:51 schreef Revdog het volgende:
Alles is koek en ei
maar niet voor mij
ik heb honger
een steek in m'n zij
kutmilt
Even een vraag vooraf:quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:42 schreef remlof het volgende:
Verder in ONZ, ik ruil 'm in voor die andere
Dank je welquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:55 schreef IHVK het volgende:
Eerst keer in tijden dat ik moest lachen om een Tong topic.
Lamon is de enigequote:Op woensdag 20 mei 2009 02:50 schreef Lamon het volgende:
Ik ook.
Rozen zijn rood, zonnebloemen geel,
Tong, zoek een leven, en post niet zoveel.
(Hee, ik mag het doen toch...?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |