Zou Eline daar nou echt een schuldgevoel van krijgen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline wees Marie er even fijntjes op dat ze dingen op een dusdanige manier zegt dat ze er bijna een schuldgevoel van krijgt. Dat ging over het aantal uren dat Marie gisteren heeft geslapen. Ze bracht dat op een manier die suggereerde dat het Eline d'r schuld zou zijn.
Marielin doet dat inderdaad vaker. Ook als ze een dagduel van Eline heeft verloren. Zowel met karaoke als met het karrenwiel.
Ja, Eline wel... Omgekeerd zou het geen effect hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zou Eline daar nou echt een schuldgevoel van krijgen?
Maakt verder niet uit. Vind alleen dat je antwoord totaal niets te maken had met wat ik schreef.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]
ik jou dan niet? ...ik lees alles wat je schrijft aangezien je één van de enigsten bent die de moeite neemt om zijn gedachten hier neer te zetten en weet dit echt wel te respecteren..
mocht ik er een keer tegen in gaan moet je het niet gelijk zien als een aanval...
schijnbaar nemen mensen me hier nogal serieus? ...niet doen! ...doen ze hier thuis ook niet
Bart is daar duidelijk in geweest, hoe dan ook is er geen rookgenot meer voor Marielin. Voor de duur van de bunker dan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
Als Eline echt groepsgevoel zou hebben, zou ze dat dagduel gewoon verloren hebben, om Marielin haar peuken te gunnen.
dat opperde Eline gelijk al ... Marilien wou echter doorgaan ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
Als Eline echt groepsgevoel zou hebben, zou ze dat dagduel gewoon verloren hebben, om Marielin haar peuken te gunnen.
Weet niet. Als ze slim is laat ze het gewoon over zich heen glijden. Maar ja, je kent Eline: een gevoelig meisje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zou Eline daar nou echt een schuldgevoel van krijgen?
Natuurlijk, maar omgekeerd is er ook geen voorsprong.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Eline wel... Omgekeerd zou het geen effect hebben.
Wat doet dat bakje peuken op tafel dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bart is daar duidelijk in geweest, hoe dan ook is er geen rookgenot meer voor Marielin. Voor de duur van de bunker dan...
Je moet je stilhouden anders voel ik me rot = emotionele chantage.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet niet. Als ze slim is laat ze het gewoon over zich heen glijden. Maar ja, je kent Eline: een gevoelig meisje.
Gisterenavond ontkende hij dat in de COS, maar wellicht is het vandaag veranderd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bart is daar duidelijk in geweest, hoe dan ook is er geen rookgenot meer voor Marielin. Voor de duur van de bunker dan...
Ze kan ook vrijwillig uit het spel stappen om zo de anderen meer kans op de eindzege te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
Och Marielin vond ook de kaneelproef maar een eitje. Maar als je een beetje gaat googlen, is er maar 1 die die test al giechelend doorstaat... en dat is Eline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:02 schreef Rica het volgende:
Marielin zegt dat zij als enige een onderbroken nacht had (was ook zo), dat ze een moeilijker lied had (was ook zo) en dat de karrewiel uitslag discutabel was (was ook zo). Als Eline dat ziet als aanval op haar persoon ligt dat aan Eline volgens mij.
Anders zou Marielin niet eens meer mogen zeggen hoe zij het ziet omdat Eline zich dan schuldig gaat voelen?
Dat klopt. Toch is het Eline's gevoel. Je kan niet iemand verbieden om op een bepaalde manier te reageren. Dat Eline zich dat aantrekt dat doet ze helemaal zelf. Ze had na dat karrewiel gewoon een rondedansje moeten maken ipv gaan zitten pruilen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline wees Marie er even fijntjes op dat ze dingen op een dusdanige manier zegt dat ze er bijna een schuldgevoel van krijgt. Dat ging over het aantal uren dat Marie gisteren heeft geslapen. Ze bracht dat op een manier die suggereerde dat het Eline d'r schuld zou zijn.
Marielin doet dat inderdaad vaker. Ook als ze een dagduel van Eline heeft verloren. Zowel met karaoke als met het karrenwiel.
C'est le ton qui fait la musique.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:02 schreef Rica het volgende:
Marielin zegt dat zij als enige een onderbroken nacht had (was ook zo), dat ze een moeilijker lied had (was ook zo) en dat de karrewiel uitslag discutabel was (was ook zo). Als Eline dat ziet als aanval op haar persoon ligt dat aan Eline volgens mij.
Anders zou Marielin niet eens meer mogen zeggen hoe zij het ziet omdat Eline zich dan schuldig gaat voelen?
Dat kan, maar waarom zou ze dat doen als ze bij de laatste 4 zit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan ook vrijwillig uit het spel stappen om zo de anderen meer kans op de eindzege te geven.
"Chantage" is wel jouw favoriete woordje? Je gebruikt het iig waar het je maar denkt uit te komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Je moet je stilhouden anders voel ik me rot = emotionele chantage.
Heeft niks met gevoeligheid te maken.
En ramen zijn doorzichtig.quote:
Dat zal ze nooit doen, omdat een vrijwillige exit een aftrek van de prijs betekent. Dat zal zij de anderen nooit aan willen doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom zou ze dat doen als ze bij de laatste 4 zit?
Kom, kom, Rica... Je kunt toch wel beter?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
En ramen zijn doorzichtig.
Het zijn leuke trukjes maar het gaat niet op natuurlijk. Past wel bij het zelfaangenomen image van Eline, dat wel.
Dus je denkt dat Eline daar primair voor de overige drie zit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zal ze nooit doen, omdat een vrijwillige exit een aftrek van de prijs betekent. Dat zal zij de anderen nooit aan willen doen
Ik denk, dat Eline zich idd zou opofferen. Ik zou willen dat ze dat niet zou doen, maar ik denk dat ze dat zou doen... als ze voor die keus gesteld zou worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dus je denkt dat Eline daar primair voor de overige drie zit?
Nou ja er valt verder weinig over te zeggen imo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kom, kom, Rica... Je kunt toch wel beter?
Ik denk dat ze niet voor die keus gesteld zal worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat Eline zich idd zou opofferen. Ik zou willen dat ze dat niet zou doen, maar ik denk dat ze dat zou doen... als ze voor die keus gesteld zou worden.
Ze zou wel gek zijn als ze dat zou doen. Ik haalde het alleen maar aan om het absurde van de voorafgaande stelling te onderstrepen. Ze gaat toch geen onderlinge kamp opzettelijk verliezen omdat ze haar tegenstander graag iets gunt? Dat doet niemand daar en dan zou Eline dat wel moeten doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom zou ze dat doen als ze bij de laatste 4 zit?
Ik denk, dat de redactie genoeg inzicht heeft in hun kandidaten, dat ze Eline idd nooit voor een dergelijke keuze zullen stellen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet voor die keus gesteld zal worden.
Ik durf zelfs te veronderstellen dat ze zelf weet dat dat niet het geval zal zijn.
Niemand zou dat moeten doen, ook Eline niet! Maar Eline zou het doen, als ze voor die keuze wordt gesteld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zou wel gek zijn als ze dat zou doen. Ik haalde het alleen maar aan om het absurde van de voorafgaande stelling te onderstrepen. Ze gaat toch geen onderlinge kamp opzettelijk verliezen omdat ze haar tegenstander graag iets gunt? Dat doet niemand daar en dan zou Eline dat wel moeten doen?
Wat is er eigenlijk an de hand? Je kwam zo streng binnen vanochtend en het eindigde in een puzzel marathon. Plots een rust pauze ingelast? Of slaan jullie elkaar boven de tent uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat doet dat bakje peuken op tafel dan?
'tuurlijk... maar je wilt dat toch ook objectief aantonen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja er valt verder weinig over te zeggen imo.
Het is een doorzichtig trukje. "Jij mag niet zeggen wat je vindt want dan voel ik me rot"
Heeft niets te maken met een "zelfaangenomen image". Als Marielin zich zo ook in de buitenwereld gdraagt zal ze niet bar veel vrienden hebben. Maar wellicht heeft ze zo'n plaat voor d'r hoofd dat dat haar toch niet uitmaakt., wie zal het zeggen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
En ramen zijn doorzichtig.
Het zijn leuke trukjes maar het gaat niet op natuurlijk. Past wel bij het zelfaangenomen image van Eline, dat wel.
We hebben te maken met de wet van de verlammende voorsprongquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk an de hand? Je kwam zo streng binnen vanochtend en het eindigde in een puzzel marathon. Plots een rust pauze ingelast? Of slaan jullie elkaar boven de tent uit?
En wat was de keuze ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat de redactie genoeg inzicht heeft in hun kandidaten, dat ze Eline idd nooit voor een dergelijke keuze zullen stellen.
Ik kwam eigenlijk mijn eigen rel aanslingeren, maar voor jou pak ik de popcorn er wel bij. Het is tenminste ontopicquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met een "zelfaangenomen image". Als Marielin zich zo ook in de buitenwereld gdraagt zal ze niet bar veel vrienden hebben. Maar wellicht heeft ze zo'n plaat voor d'r hoofd dat dat haar toch niet uitmaakt., wie zal het zeggen..
Danny is al naar bedquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk mijn eigen rel aanslingeren, maar voor jou pak ik de popcorn er wel bij. Het is tenminste ontopic
Als dat op een suggestief toontje gaat zoals Marielin dat doet, heeft het niets meer te maken met zeggen wat je denkt, maar is het een verkapte beschuldiging.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja er valt verder weinig over te zeggen imo.
Het is een doorzichtig trukje. "Jij mag niet zeggen wat je vindt want dan voel ik me rot"
Ja, en ik werk veel 's nachts, dus echt lekker rellen komt er zo niet van.quote:
Zal ik anders even je rel aanslingeren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk mijn eigen rel aanslingeren, maar voor jou pak ik de popcorn er wel bij. Het is tenminste ontopic
Rellen is niets mis mee dus zou zegen knallen maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tering, kun je niet gewoon antwoord geven? Ik zit de hele dag al naar een puzzel te kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben te maken met de wet van de verlammende voorsprong
En dat is al heel wat voor mij..quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De bunker is eigenlijk maar een kut programmaquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zal ik anders even je rel aanslingeren?
Ja, en de gemoederen lopen langzaam op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Tering, kun je niet gewoon antwoord geven? Ik zit de hele dag al naar een puzzel te kijken.
Dat is BS want op die dingen heeft Eline ook geen invloed. Geen enkele reden om het zich aan te trekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat op een suggestief toontje gaat zoals Marielin dat doet, heeft het niets meer te maken met zeggen wat je denkt, maar is het een verkapte beschuldiging.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:29 schreef bamby het volgende:
[..]
Rellen is niets mis mee dus zou zegen knallen maar
Oh? Dus dat is de reden waarom Eline daar zit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jezelf opofferen ten gunste van anderen.
Trouwens Bart, nu je hier toch bent: waarom krijgen de overlevers die iets te roken krijgen altijd sigaretten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*waar we wachten op pceendquote:
Scanman is er volgens mij al sinds "ScanMan Tietuuhhhh DGK #1" niet meer bij... (Clones not acounted).quote:
quote:
Van mij krijgen ze wel eens shag, maar de rest hier rookt sigaretten. En dan krijgen ze bij het uitdelen van boodschappen dus ook maar sigaretten in de Bunker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trouwens Bart, nu je hier toch bent: waarom krijgen de overlevers die iets te roken krijgen altijd sigaretten?
Biij 'Back to Basic' zou ik toch eerder aan shag denken.
En dan zware Van Nelle, gaan ze lekker van hoesten..
Natuurlijk niet, maar het is wel hoe Eline blijkt te zijn. Dat kun je afknallen, of het juist bewonderenswaardig vinden. Het is zoals het is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh? Dus dat is de reden waarom Eline daar zit?
Ze zag de omschrijving van de Bunker en dacht, laat ik me eens opofferen ten koste van anderen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ligt tegenwoordig in bed streams te kijken met helm op
ken je rellen?quote:
Nee Yohquote:
Hey... Komt er nog een Bunkerfeest na afloop van The Bunker?quote:
en pist in een emmer zeker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Ligt tegenwoordig in bed streams te kijken met helm op
Kijk daar heb je wat aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marlielin zegt heel dominant te worden in stress situaties
Scanman dacht dat de Bunker een hoax was omdat de aankondiging net voor 1 april kwam.quote:
okquote:
Als jij "Gas" roept, dan draai ik tegenwoordig hier ook de pitten openquote:
Met het karrenwiel was het geen kwestie van pech, maar een kwestie van het niet tegen verlies kunnen van Marielin. Toen ze pap in haar armen kreeg lag het ineens an Eline dat haar houding niet goed was. Ze begon al te janken toen ze voelde dat ze dreigde te verliezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is BS want op die dingen heeft Eline ook geen invloed. Geen enkele reden om het zich aan te trekken.
Het is meer vragen van Marielin om erkenning van Eline dat het idd discutabele beslissingen zijn. Als Eline zegt "Ja dat is zo, ik had geluk, jij had pech, het had net zo goed andersom kunnen zijn", dan was het klaar. Maar zoiets zal Eline nooit zeggen.
Nee, dat is een interpretatie van het gedrag van Eline... Maar goed, laten we daar geen ellenlange discussies over voeren...quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is wel hoe Eline blijkt te zijn. Dat kun je afknallen, of het juist bewonderenswaardig vinden. Het is zoals het is.
Ik bespeur een ouwe koequote:Op woensdag 20 mei 2009 02:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met het karrenwiel was het geen kwestie van pech, maar een kwestie van het niet tegen verlies kunnen van Marielin. Toen ze pap in haar armen kreeg lag het ineens an Eline dat haar houding niet goed was. Ze begon al te janken toen ze voelde dat ze dreigde te verliezen.
Hij heeft BB5 meegedaan, maar daarna volgens mij niet of nauwelijks meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Scanman dacht dat de Bunker een hoax was omdat de aankondiging net voor 1 april kwam.
Hij wilde daarna niet toegeven dat hij ernaast zat dus laat hij zich nu niet meer zien.
Tieten is een ander verhaalquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft BB5 meegedaan, maar daarna volgens mij niet of nauwelijks meer.
Wat een goede zaak is, want als je uitgekeken bent op RLS`s is het handig om te stoppen met streamen.
Niets mis met zware van nelle hoest je minder van als vermengde en gemalen rest afval van de lichte soort sigaretten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trouwens Bart, nu je hier toch bent: waarom krijgen de overlevers die iets te roken krijgen altijd sigaretten?
zuchtquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:43 schreef FuTilE het volgende:
Hey... Als we geen progressie boeken ga ik weer youtube-filmpjes posten
Omdat je moet hangen en Eline stond bijna rechtop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met het karrenwiel was het geen kwestie van pech, maar een kwestie van het niet tegen verlies kunnen van Marielin. Toen ze pap in haar armen kreeg lag het ineens an Eline dat haar houding niet goed was. Ze begon al te janken toen ze voelde dat ze dreigde te verliezen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moeten we idd niet gaan doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, dat is een interpretatie van het gedrag van Eline... Maar goed, laten we daar geen ellenlange discussies over voeren...
Ik bewaar mijn ode nog even voor het welkomstopic.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Moeten we idd niet gaan doen
Anyway... in mijn visie is Eline een onwijs leuk en lief meisjes-meisje, die ook nog eens van bikkelen weet. En vooral niet zeurt/zeikt/zanikt... maar altijd voor iedereen klaar staat als het nodig is, en (misschien is dat wel haar makke) altijd een ander voor haar eigen belang stelt.
pruimtabakquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie het, de klok in de regie loopt achter!quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, het is al 15 seconden na kwart voor 3.
Dat worden weer zichzelf herhalende klachten morgen, dat Marielin is achtergesteld.
Okay jammer. Kijk hier nu een dag of tien mee op de streams, maar wat een slechte RLS is ditquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Scanman is er volgens mij al sinds "ScanMan Tietuuhhhh DGK #1" niet meer bij... (Clones not acounted).
Scanman was er al bij bij BB1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft BB5 meegedaan, maar daarna volgens mij niet of nauwelijks meer.
Wat een goede zaak is, want als je uitgekeken bent op RLS`s is het handig om te stoppen met streamen.
Bewaar die van mij er dan maar bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn ode nog even voor het welkomstopic.
Als jij dat weet dan post je nu onder een kloon account?quote:
Misschien is het hem wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Als jij dat weet dan post je nu onder een kloon account?
Wat nou een kloon account? Weet je wel hoe lang Fok! al bestaat? In al die jaren ben ik wel eens verhuisd, of heb even zonder internet gezeten. Dan kun je heel moeilijk doen met je oude gegevens boven water te vissen, of je maakt heel simpel en snel een nieuw account aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Als jij dat weet dan post je nu onder een kloon account?
Ja zonde he... Ik zit er niet meer inquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay jammer. Kijk hier nu een dag of tien mee op de streams, maar wat een slechte RLS is dit
vergeleken met DGK ........ en ja, ik mis ook de DGK camping streams, die waren echt geweldig !!!!
TBO2 ???, nee geef mij maar DGK 2 ..... Bart en Huub, jullie moeten je echt schamen voor dit experiment.
De deelnemers hier, wat een nietszeggende karakters, sorry ...
Scanman haakte in iedere BB afquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is het hem wel.![]()
Dat van eerder BB`s wist ik overigens ook wel, ik bedoelde dat hij na BB5 is afgehaakt.
Het is eigenlijk veel leuker zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja zonde he... Ik zit er niet meer in
Nee hoor.quote:
Ho ho rustig maar, was geen beschuldiging!quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat nou een kloon account? Weet je wel hoe lang Fok! al bestaat? In al die jaren ben ik wel eens verhuisd, of heb even zonder internet gezeten. Dan kun je heel moeilijk doen met je oude gegevens boven water te vissen, of je maakt heel simpel en snel een nieuw account aan.
Haha, want we waren Bobby's gezeur in de bunker zat? Of oh, Bobby wat gezellig op FOK!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop