quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het vandaag niet zondagrooster?
En terecht, broeken zijn tegenwoordig belachelijk, noem me ouderwets maar ik kan me nog herrineren dat ik broeken moest kopen rond de 40/50 gulden...tegenwoordig noemen ze het afgeprijst als een broek 50 EURO kost...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik iets vrolijks posten?
Heb gisteren eindelijk een broek gevonden die betaalbaar was: 35 euro. Kom ik bij de kassa: 26 euro, 25% kortingC&A
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik ga voortaan ook maar eens bij de C&A shoppen.
Ja dat slaat nergens opquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
En terecht, broeken zijn tegenwoordig belachelijk, noem me ouderwets maar ik kan me nog herrineren dat ik broeken moest kopen rond de 40/50 gulden...tegenwoordig noemen ze het afgeprijst als een broek 50 EURO kost...
Haha, die zijn inderdaad leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef wyccie het volgende:
Arts redt jongen met gewone boor
Moedige bankier redt kuikentjes
Dat zijn leukere berichten.
Probeer er idd zo min mogelijk aan te denken, gewoon je werk doen en daarmee bezig zijn, en als het te zwaar word leg je je situatie toch gewoon uit aan je werkgever, iedereen zou het moeten begrijpen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik zie er tegenop om te gaan werken. Heb het gevoel dat ik ieder moment in huilen uit kan barsten
misschien is het juist goed om wat afleiding te hebben maar ben met mijn hoofd alleen maar bij mijn vader
Dat is ook zo. Thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Probeer er idd zo min mogelijk aan te denken, gewoon je werk doen en daarmee bezig zijn, en als het te zwaar word leg je je situatie toch gewoon uit aan je werkgever, iedereen zou het moeten begrijpen...
Je maakt wel een grapje tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Kickboxtraining...grote dude gaf een goeie low-kick, heb daarna z'n enkel gebroken
@Wyccie: Het zijn method man en redman in de film How High!
methamorphosen naar wat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En iemand interesse in de metamorphosen? I'm your girl
Oh wat je maar wil... plantzaden in krijgers, meisjes in koeien, vaders in rivieren, reuzenogen in pauweveren, beelden in echte vrouwen, geliefdes in water, meisjes in reusachtige honden...quote:
En TM in Piraat, morgenochtend 8 uur?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh wat je maar wil... plantzaden in krijgers, meisjes in koeien, vaders in rivieren, reuzenogen in pauweveren, beelden in echte vrouwen, geliefdes in water, meisjes in reusachtige honden...
Ga je piraat worden? Zullen de ninja's leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En TM in Piraat, morgenochtend 8 uur?
Piraten zijn sowieso toffer natuurlijk en stiekem ben ik al 5 jaar piraatquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga je piraat worden? Zullen de ninja's leuk vinden![]()
Ja op zich wel voor een Latijnse schrijver een hele fijne keuze, maar nu ben ik m n beetje zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |