Mogguhquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lig ook nog in bed, doe zo mn ogen ook nog even dicht denk ik
Dan wens ik 'm veel succesquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Warning: will hit on anything with a pulse![]()
En een herinstallatie dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
Nou de "varkensgriep" heeft mijn pc verpest. Die start niet eens meer op. Endex pc dus. Binnenkort maar eens gaan kijken naar een nieuwe.
Tot die tijd dus alleen maar op internet via de PDA of op het werk.
ik lag er ook niet echt vroeg inquote:
Ik vermaak me wel in Leeuwarden, ken hier ondertussen genoeg geschikte mensen daarvoor. Als stad vind ik Enschede wel leuker.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ahja, toen was ik er ook. Ik vond het wel leuk dit jaar dat niemand naar huis ging ondanks dat er geen muziek gedraaid werd. Maar toch een minder mooi feest dan anders....
Is 't nog leuk in Leeuwarden dan? Kom je Wilfred Genee wel eens tegen?
Wat heb je gedaan?quote:
quote:My friend told me 'sticks and stones may break my bones but words will never hurt me'
So I lobbed a dictionary at his head, that showed him.
Kickboxtraining...grote dude gaf een goeie low-kick, heb daarna z'n enkel gebrokenquote:
Is het vandaag niet zondagrooster?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
Grrr ik haat het OVexpress op tijd weggegaan om een bus eerder te nemen omdat ik met een bus later vaak de trein net mis en dan moet stressen. Komt die stomme fuckbus gewoon niet opdagen
![]()
![]()
Het is hemelvaart, dan geldt de zondagsdienstregeling.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
Grrr ik haat het OVexpress op tijd weggegaan om een bus eerder te nemen omdat ik met een bus later vaak de trein net mis en dan moet stressen. Komt die stomme fuckbus gewoon niet opdagen
![]()
![]()
Ik koop ook broeken bij C&A, omdat die nog wel eens passen en redelijk betaalbaar zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik iets vrolijks posten?
Heb gisteren eindelijk een broek gevonden die betaalbaar was: 35 euro. Kom ik ben de kassa: 26 euro, 25% kortingC&A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |