Hopelijk gaat het na die transfusie gauw beter met je vaderquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijn
met mij gaat het z'n gangetje maar nog flink down helaas
Ga je hem digitaal stalken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.
Heb ik ooit ontkend dat ik verslaafd ben aan NCISquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Je gaat Michael Weatherly volgen via Twitter??
Heeft Michael Weatherly in dit geval veel met NCIS te maken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik ooit ontkend dat ik verslaafd ben aan NCIS
Ik wilde eerst schrijven dat ik het thuis zou gaan beluisteren. Maar door dat pokke virus kan dat dus (nog) niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:er zijn dus ook mannen die zo hoog kunnen zingen, deze is eigenlijk mooier / intenser
Irritantquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst schrijven dat ik het thuis zou gaan beluisteren. Maar door dat pokke virus kan dat dus (nog) niet.
Klacht: Mijn PC heeft de varkensgriep!
En als ik even google naar oplossingen tegen het virus welk in mijn computer geslopen is (win32/Heur) zit er niets anders op dan een ouderwetse Format C.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Irritant
Ik moet misschien ook maar eens vaker de virusscan laten draaienheb daar nooit zin in...
Format c, is dat opnieuw installeren??quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zo naar huis. Hopen dat ik dat virus probleem uit de wereld kan helpen.
Anders spreek ik jullie morgen avond weer vanaf mijn werk.
Op dit moment wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal moet je mensen die in het ziekenhuis oppeppen, maar bij jullie werkt het dus andersom.![]()
[..]
Al je gesprek gehad of is dat vanmiddag?
Als je echt smetvrees hebt en vaker je keyboard schoon wil maken:quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, een DIG-vraag hier.
Iemand al eens geprobeerd het toetsenbord los te schroeven en de toetsen in een sopje te gooien?
Kan alles echt losgemaakt worden?
Ik doe juist te rustig aan op het momentquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het na die transfusie gauw beter met je vaderwel klote dat ie nog zo lang in het ziekenhuis moet blijven though
En doe jij nog rustig aan? Dan komt het wel goed
Dat is altijd superfijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Nesle het volgende:
Geschiedenis ging bij mij top
Ben benieuwd hoe het bij PS ging
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft Michael Weatherly in dit geval veel met NCIS te maken?
Ik (nog) nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |