Goeiemorgen MaJoquote:
Hoeft niet hoor. Ouwehoer hier maar gewoon over alle plots van NCISquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera neemt DiabloSam mee aan het handje naar [USA] ..::NCIS::.. Seizoen 6
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ouwehoer hier maar gewoon over alle plots van NCIS![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeHet is vrij heftig dus je gaat het toch niet geloven en je moet het maar zien want dat is veel leuker.
Oordeel Seizoen 6 finale: objectief gezien, een dikke dikke 10. Subjectief gezien: wat een ongelofelijk eikels zijn het ook
quote:
Heb je dat niet altijd? Ze moeten een keer in Nederland gaan filmenquote:Maar ik vond overigens een aantal dingen niet kloppen in de aflevering, maar dat is ook omdat ik het land Israel en de cultuur goed ken...Als mijn broer de aflevering zou zien zou hem dezelfde dingen opvallen...Maar dat geeft niet, sommige dingen hoeft niet iedereen te weten
Burn Notice begint in juni weer, dus ik ben happyquote:Echt jammer dat we nu 4 maanden moeten wachten...Prison Break is ook klaar nu, Heroes duurt een tijd, Californication duurt een tijd...gelukkig word het mooier weer, dan hoef ik niet zoveel achter m'n pc te zitten
Wel eens een aflevering gezien?quote:
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier even klagen?
Stoppen met werken en ga lekker op een terras zitten.quote:Ik heb het vandaag veel te druk, waardoor ik van de hak op de tak aan het springen ben en er voor m'n gevoel niks uit m'n handen komt vandaag
Niet dat ik me kan herinneren.quote:
Dat is helaas geen optie, dan mag ik de komende weken onbetaald op het terras doorbrengen ben ik bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Stoppen met werken en ga lekker op een terras zitten.
Je spreekt MaJo hier toch al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
Ik ga caven voor Twitter denk ikIk ontdek mensen die ik wel wil volgen
Dan heb je nu even pech. Lekker doorwerken dan maar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie, dan mag ik de komende weken onbetaald op het terras doorbrengen ben ik bang
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.quote:
Ga ik ook wel doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je nu even pech. Lekker doorwerken dan maar.
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen MaJo
Alles goed met paps en je zelf?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als MaJo in dit geval een afkorting is voor Michael Weatherly: nee.
Normaal moet je mensen die in het ziekenhuis oppeppen, maar bij jullie werkt het dus andersom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net terug van paps. Hij krijgt zo een bloedtransfusie en is wat slapjes. Maar hij is een ontzettende optimist dus dat is fijn
Al je gesprek gehad of is dat vanmiddag?quote:met mij gaat het z'n gangetje maar nog flink down helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |