En terecht, broeken zijn tegenwoordig belachelijk, noem me ouderwets maar ik kan me nog herrineren dat ik broeken moest kopen rond de 40/50 gulden...tegenwoordig noemen ze het afgeprijst als een broek 50 EURO kost...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik iets vrolijks posten?
Heb gisteren eindelijk een broek gevonden die betaalbaar was: 35 euro. Kom ik bij de kassa: 26 euro, 25% kortingC&A
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik ga voortaan ook maar eens bij de C&A shoppen.
Ja dat slaat nergens opquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:49 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
En terecht, broeken zijn tegenwoordig belachelijk, noem me ouderwets maar ik kan me nog herrineren dat ik broeken moest kopen rond de 40/50 gulden...tegenwoordig noemen ze het afgeprijst als een broek 50 EURO kost...
Haha, die zijn inderdaad leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:11 schreef wyccie het volgende:
Arts redt jongen met gewone boor
Moedige bankier redt kuikentjes
Dat zijn leukere berichten.
Probeer er idd zo min mogelijk aan te denken, gewoon je werk doen en daarmee bezig zijn, en als het te zwaar word leg je je situatie toch gewoon uit aan je werkgever, iedereen zou het moeten begrijpen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik zie er tegenop om te gaan werken. Heb het gevoel dat ik ieder moment in huilen uit kan barsten
misschien is het juist goed om wat afleiding te hebben maar ben met mijn hoofd alleen maar bij mijn vader
Dat is ook zo. Thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Probeer er idd zo min mogelijk aan te denken, gewoon je werk doen en daarmee bezig zijn, en als het te zwaar word leg je je situatie toch gewoon uit aan je werkgever, iedereen zou het moeten begrijpen...
Je maakt wel een grapje tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Kickboxtraining...grote dude gaf een goeie low-kick, heb daarna z'n enkel gebroken
@Wyccie: Het zijn method man en redman in de film How High!
methamorphosen naar wat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En iemand interesse in de metamorphosen? I'm your girl
Oh wat je maar wil... plantzaden in krijgers, meisjes in koeien, vaders in rivieren, reuzenogen in pauweveren, beelden in echte vrouwen, geliefdes in water, meisjes in reusachtige honden...quote:
En TM in Piraat, morgenochtend 8 uur?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh wat je maar wil... plantzaden in krijgers, meisjes in koeien, vaders in rivieren, reuzenogen in pauweveren, beelden in echte vrouwen, geliefdes in water, meisjes in reusachtige honden...
Ga je piraat worden? Zullen de ninja's leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En TM in Piraat, morgenochtend 8 uur?
Piraten zijn sowieso toffer natuurlijk en stiekem ben ik al 5 jaar piraatquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ga je piraat worden? Zullen de ninja's leuk vinden![]()
Ja op zich wel voor een Latijnse schrijver een hele fijne keuze, maar nu ben ik m n beetje zatquote:
Het heerstquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Actrice Lucy Gordon pleegt zelfmoord
Ach het leven is tegenwoordig zwaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het heerstHoorde net dat het zusje van mijn opa ook gisteren zelfmoord heeft gepleegd...
Hoe erg moet het zijn als je gewoon geen uitweg meer ziet?
Ik heb de Metamorphosen al gehad, volgens mij in de vijfde. Mijn eindexamenschrijver was Cicero, zo iemand die zichzelf heel belangrijk vindtquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja op zich wel voor een Latijnse schrijver een hele fijne keuze, maar nu ben ik m n beetje zat
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zouden géén kinderen moeten mogen krijgenDamn
Ben op verjaardag geweest bij het nichtje van m'n vriend, en de broer van dat nichtje heeft 2 kinderen. 1 is van hem en z'n ehm... mokkel. Die ander is van dat mokkel en een ander - hij voedt het wel op alsof het van zichzelf is.
Maar die oudste van hun is 2 jaar ongeveer en kan nog geen woord zeggen. En wel schreeuwen
Sjonniesquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen zouden géén kinderen moeten mogen krijgenDamn
Ben op verjaardag geweest bij het nichtje van m'n vriend, en de broer van dat nichtje heeft 2 kinderen. 1 is van hem en z'n ehm... mokkel. Die ander is van dat mokkel en een ander - hij voedt het wel op alsof het van zichzelf is.
Maar die oudste van hun is 2 jaar ongeveer en kan nog geen woord zeggen. En wel schreeuwen
Tof landje!quote:Nauru is:
Het land met het hoogste percentage rokers
Het land met het hoogste percentage diabeteslijders
Het land met het hoogste percentage obesitaslijders
Het land met het hoogste percentage werklozen
Dat ook.quote:
quote:
Zij is een sjonnie (nou ja een anita danquote:
Eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat ook.
Bovendien ben ik ook van mening dat mensen als Paris Hilton ook geen kinderen mogen krijgen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:26 schreef Etcetera het volgende:
hij is gewoon een domme onderdeplakzittende sul die hįįr heeft teruggenomen terwijl ze zwanger was van een ander
Agree.quote:
Waarschijnlijk niet, zeker niet als hij recentelijk nog de film heeft gekekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree.
Moet ik mijn zorgen gaan maken nu mijn broertje luidkeels "Ik voel me zo verdomd alleen" aan het zingen is?
C4 heeft optiesquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog meer idiotie dus.
Kunnen we er niets tegen doen?
quote:
Ik heb voornamelijk medelijden met mezelf dat we ze nog tegenkomen op sommige verjaardagenquote:
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree.
Moet ik mijn zorgen gaan maken nu mijn broertje luidkeels "Ik voel me zo verdomd alleen" aan het zingen is?
Precisiebombardement geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan meteen Yolanthe erachter aan. Twee vliegen in één klap.
Geen verstokte fan van Jan Smit, ik woon zelfs niet in de regio 1130 (Edam-Volendam, red.).quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Wat heb je tegen haar? Je bent toch geen verstokte Jan Smit fan of wat?
Iets minder precies kan ook wel als het nodig mocht zijn.quote:
Precies, twee-in-een.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets minder precies kan ook wel als het nodig mocht zijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik had bedacht om even naar de C1000 te fietsen, hamburger te halen, salade erbij, lekker als avondeten (want ouders zijn de hort op) maar de C1000 was dichtDus zit nu patat te eten
Ik was ook verbaasd gisteren op de schermen te lezen op de universiteit 'donderdag 21 en vrijdag 22 gesloten'. Had echt geen idee waaromquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hemelvaart he. Afhaal- en bezorgdiensten doen dan vaak goede zaken omdat het zo'n feestdag is die veel mensen vergeten
Nope...ging per ongeluk maar is toch gebeurt...quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je maakt wel een grapje tochOver dat je zn enkel gebroken hebt
Woah, maar je moet toch wel wat kracht uitoefenen wil je dat voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nope...ging per ongeluk maar is toch gebeurt...
Och zal wel meevallen. Als DS net raakte toen z'n tegenstander z'n voet verkeerd had staan, gaat het vlot krakquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woah, maar je moet toch wel wat kracht uitoefenen wil je dat voor elkaar krijgen
Ja ik bedacht ook pas later dat mijn reactie net overkwam alsof ik dacht dat hij het expres had gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och zal wel meevallen. Als DS net raakte toen z'n tegenstander z'n voet verkeerd had staan, gaat het vlot krak
Waarom vinden mensen afwassen zo'n probleem? Met lekkere muziek aan ben je zo klaar
Oh dat was geen probleem hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:21 schreef MaJo het volgende:
fijn dat je even langskwam PS
was daarna een stuk vrolijker
heb wel een lekker dagje gehadivm hemelvaartsdag 200% verdient dus dat is sowieso mooi meegenomen
Hij heeft zoveel meer gedaan dan dat nummerquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Den Haag. Mooie stad, wel aan de verkeerde kant van de duinen.
Mooi omschrevenquote:ROTTERDAM - Anthony Lurling heeft zijn lesje geleerd. De vaardige aanvaller van NAC liet afgelopen zaterdag na de eerste overwinning tegen Feyenoord (3-2) weten dat zijn voormalige club hem was tegengevallen.
Prompt kreeg hij van een prominente tv-analist en van Rotterdamse fans op internet de wind van voren.
,,Ik mocht dat kennelijk niet zeggen,’’ grinnikte Lurling donderdag in De Kuip na de tweede, klinkende zege in de play-offs tegen Feyenoord (0-4). ,,Wat ik nu van Feyenoord vond? Ik vond ze heel goed voetballen.’’
Lurling werd door de fanatieke fans van Feyenoord voortdurend uitgejouwd. Ook werd zijn moeder steeds in verband gebracht met het oudste beroep ter wereld.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
Net HIMYM gezien en snap nu deze TT
AKQSC587 It's gonna be legen - wait for it... DARY!
Daarvoor heb ik een stukje My name is Earl gekeken. Die is ook erg leuk.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Er waren hier voor 2 katten aan het vechten, plukken haar vlogen in het rond. Eén van die katten, weet niet wat er met hem gebeurd is, maar hij had een pluizige staart, in elk geval pluizige voorpootjes maar z'n lichaam was helemaal niet pluizig? Alsof iemand 'm had geschoren en halverwege was opgehoudenZag er dom uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen moet werken in plaats van zaterdag. Ben weer lekker warrig bezig
Beter dat je daar nu achter komt dan zaterdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
Kom er net achter dat ik morgen moet werken in plaats van zaterdag. Ben weer lekker warrig bezig
Ik denk het.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is het rustig hier... iedereen is zeker leuke dingen doen
Jij hebt tenminste verbinding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me weer eens te ergeren aan m'n verbindingstront door een trechter gaat nog sneller
Ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is het rustig hier... iedereen is zeker leuke dingen doen
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste verbinding.![]()
Ik denk dat ik, als ik straks weer thuis ben, jou idee ga proberen. Misschien werkt het.
Wat wil je dan allemaal doen met je verbinding? Ik zou zeggen, neem een wijntjequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit me weer eens te ergeren aan m'n verbindingstront door een trechter gaat nog sneller
We zullen het zien. Ik zal de folders maar vast in de gaten gaan houden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jealhoewel een nieuwe pc (of laptop?) aanschaffen natuurlijk ook leuk is
Ja, gedaan maar geen succes. AVG schoont dan alles op en na de herstart is het virus weer terug en kom de pc bij het opstarten niet verder dan het opstartscherm van windows.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, heb je geprobeerd om in veilige modus op te starten en dan virusscanner erover heen te doen?
Verplicht drinken!? Wauwquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat wil je dan allemaal doen met je verbinding? Ik zou zeggen, neem een wijntjeMijn ouders vonden me vanavond te gestressed en toen moest ik wijn van ze drinken
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat wil je dan allemaal doen met je verbinding? Ik zou zeggen, neem een wijntjeMijn ouders vonden me vanavond te gestressed en toen moest ik wijn van ze drinken
![]()
Ze gaan je toch niet laveloos voeren, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |