daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha ik vanaf 12 uur waarschijnlijk nog eerder haha
Waarschijnlijk wel ja, omdat je gigantisch gaat buizen voor geschiedenis. Falert.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha ik vanaf 12 uur waarschijnlijk nog eerder haha
dan moest je het maar niet in de OP zettenquote:
ikga alsnog voor die 8 jeweetsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, omdat je gigantisch gaat buizen voor geschiedenis. Falert.
werk op het Onze Lieve Vrouwen Plein in Maastrichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef Homdeck het volgende:
ben je aspergesteker in someren ofzo?
Wat moet je als prikstokpuinruimmedewerker nou met personeelskorting?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
werk op het Onze Lieve Vrouwen Plein in Maastrichtopzich allemaal prima, maar dat loon
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat moet je als prikstokpuinruimmedewerker nou met personeelskorting?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef fathank het volgende:
Voor 5,50 euro per uur je bed uit komen
Kun je beter een uitkering trekken.
mja ben student, dus moet toch wat..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef fathank het volgende:
Voor 5,50 euro per uur je bed uit komen
Kun je beter een uitkering trekken.
'Oh, vertel vertel, wat doe je dan voor werk?'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef intraxz het volgende:
Ik verdien maar 5.15 per uur.. En ik heb zwaarder werk dan de meeste hier
Dude ik werk als tutor op de uni in maastricht, ik verdien meer dan het dubbelequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
werk op het Onze Lieve Vrouwen Plein in Maastrichtopzich allemaal prima, maar dat loon
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
'Oh, vertel vertel, wat doe je dan voor werk?'
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Ik ben momenteel lader / losser. Als je zo´n baan hebt dan is het moeilijk om jezelf eraan te herinneren waarom je met je studie gestopt bent.
i know, ik studeer daar ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Dude ik werk als tutor op de uni in maastricht, ik verdien meer dan het dubbele
880 euro per maand bruto, is dat niet onder het minimumquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Black-Death het volgende:
beste klagers!
ik heb me toch een klacht
tijdje terug weg gegaan bij mijn oude baan vanwege een ruzie.. was bij een restaurant/cafe waar ik 7.50 per uur verdiende.. inmiddels zou ik op 8 hebben gezeten
heb nu sinds 3 weken wat nieuws, maar ondanks dat ik veel ervaring heb etc houdt hij vast aan CAO lonen, dus ik krijg nu 5.50 betaald per uurterwijl ik 20 ben
klacht: schrale baas
subklacht: geen enkele vorm van personeelskorting![]()
antiklacht: morgen vanaf 1 uur weekend
wtfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, omdat je gigantisch gaat buizen voor geschiedenis. Falert.
Jij bent een FOK!KER, dus zeker geen knokker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef henkzijlstra het volgende:
gewoon gaan rappen net zoals mij 500-1000 euro op een avond (meestal wel alleen weekend werk dus)
lol dit is rijmen (soort van dan...)quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef TryX het volgende:
[..]
Jij bent een FOK!KER, dus zeker geen knokker.
Rot nu maar weer op, met je josti kop.
Je bent een puisterige nerd, dus nu snel
opgesnerd.
Doe niet of je rappen kan, je baks er helemaal niks van!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol dit is rijmen (soort van dan...)
ik doe gangsta rap en dan meestal in het engels (en natuurlijk underground...) Door de week heb ik veel tijd over en zit of in het park te chillen met mn matties of ik zit op fok kkhard om die kk kneusjes te laggen
Zooo jij bent een dikke baas!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol dit is rijmen (soort van dan...)
ik doe gangsta rap en dan meestal in het engels (en natuurlijk underground...) Door de week heb ik veel tijd over en zit of in het park te chillen met mn matties of ik zit op fok kkhard om die kk kneusjes te laggen
Ach ja. Alleen we leven tegenwoordig in de 21e eeuw. En daar is alles god afschuwelijk duur.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Toen ik 17 was, werkte ik voor 3,57 gulden bruto!
Gulden !
Wel ver in de vorige eeuw natuurlijk.
En ik was er maar wat blij mee!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een loon.
Vakkenvuller.
Laden en lossen.
TS.
Jij.
Mensen.
Fok!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Salatrel het volgende:
5,50![]()
![]()
ik zit voor 12 euro/uur te fokken hierzo
Same herequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Salatrel het volgende:
5,50![]()
![]()
ik zit voor 12 euro/uur te fokken hierzo
Ook in de horeca kun je 9 euro per uur verdienenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Same here
Tevens:
5,50 per uur
Horecabaantjes
TS: ga eens een behoorlijke baan zoeken ofzo, ookal is het je bijbaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |