daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha ik vanaf 12 uur waarschijnlijk nog eerder haha
Waarschijnlijk wel ja, omdat je gigantisch gaat buizen voor geschiedenis. Falert.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha ik vanaf 12 uur waarschijnlijk nog eerder haha
dan moest je het maar niet in de OP zettenquote:
ikga alsnog voor die 8 jeweetsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, omdat je gigantisch gaat buizen voor geschiedenis. Falert.
werk op het Onze Lieve Vrouwen Plein in Maastrichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef Homdeck het volgende:
ben je aspergesteker in someren ofzo?
Wat moet je als prikstokpuinruimmedewerker nou met personeelskorting?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
werk op het Onze Lieve Vrouwen Plein in Maastrichtopzich allemaal prima, maar dat loon
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat moet je als prikstokpuinruimmedewerker nou met personeelskorting?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef fathank het volgende:
Voor 5,50 euro per uur je bed uit komen
Kun je beter een uitkering trekken.
mja ben student, dus moet toch wat..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef fathank het volgende:
Voor 5,50 euro per uur je bed uit komen
Kun je beter een uitkering trekken.
'Oh, vertel vertel, wat doe je dan voor werk?'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef intraxz het volgende:
Ik verdien maar 5.15 per uur.. En ik heb zwaarder werk dan de meeste hier
Dude ik werk als tutor op de uni in maastricht, ik verdien meer dan het dubbelequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
werk op het Onze Lieve Vrouwen Plein in Maastrichtopzich allemaal prima, maar dat loon
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
'Oh, vertel vertel, wat doe je dan voor werk?'
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Ik ben momenteel lader / losser. Als je zo´n baan hebt dan is het moeilijk om jezelf eraan te herinneren waarom je met je studie gestopt bent.
i know, ik studeer daar ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Dude ik werk als tutor op de uni in maastricht, ik verdien meer dan het dubbele
880 euro per maand bruto, is dat niet onder het minimumquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Black-Death het volgende:
beste klagers!
ik heb me toch een klacht
tijdje terug weg gegaan bij mijn oude baan vanwege een ruzie.. was bij een restaurant/cafe waar ik 7.50 per uur verdiende.. inmiddels zou ik op 8 hebben gezeten
heb nu sinds 3 weken wat nieuws, maar ondanks dat ik veel ervaring heb etc houdt hij vast aan CAO lonen, dus ik krijg nu 5.50 betaald per uurterwijl ik 20 ben
klacht: schrale baas
subklacht: geen enkele vorm van personeelskorting![]()
antiklacht: morgen vanaf 1 uur weekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |