Ftd is gewoon een indexprogramma. Daar kun je zien wat er onder andere gepost staat op usenet. Ik gok dat er nog niet eens 5% van alles op usenet op ftd staat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nou dan wachten we gewoon even af hoe dat gaat
Ik zit op 3MB/s met Eweka en Ziggo. Hoeveel lijntjes heb je open staan in Grabit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef denthemen het volgende:
Mmmm, ik kom tot nu toe niet verder dan de 2.5 MBps, ik gebruik Ziggo. Meer mensen?
Gewoon 1. Maar je hoort dan toch gewoon meer te kunnen halen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik zit op 3MB/s met Eweka en Ziggo. Hoeveel lijntjes heb je open staan in Grabit?
grijs?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:02 schreef Yesse het volgende:
Waarom heb ik nooit geloofd dat nieuwsgroepen sneller waren dan torrents![]()
Zal mijn haarkleur wel zijn
Misschien omdat je altijd snelle torrents gehad hebt.. of omdat je juist altijd alleen maar de newsserver van je provicer hebt gebruiktquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:02 schreef Yesse het volgende:
Waarom heb ik nooit geloofd dat nieuwsgroepen sneller waren dan torrents![]()
Zal mijn haarkleur wel zijn
Ik haat jaarabonnementen. Bevalt het niet (veel storing, snelheid niet gehaald etc...) zit je er wel mooi een jaar aan vast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand die ervaring heeft met http://www.xlned.com/ ?
Ongeveer dezelfde prijs als Eweka (zit wel een jaar vast) en snelheid is 120 mbit met 220 dagen retentie.
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Dark_Prince het volgende:
Nu een maandje genomen en hengel met 50 mbit een dvdtje binnen. Deze maand maar even kijken hoe het loopt en kan daarna altijd nog voor een jaar afsluiten.
Dat is best wel een faal danquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
FAILquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
epguides.com voor de series.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef TwyLight het volgende:
ik ben ook eindelijk maar eens begonnen ipv torrentsdownloaden enzo gaat allemaal prima, ewaka is
maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die troep die er op staat.
Wat ik fijn vond aan torrents is dat alle nieuwe en populaire releases duidelijk aangegeven stonden en met 1 klik downloadbaar waren (ik wil dus niet zoeken naar een bepaalde film, want ik let niet op welke films wanneer uitkomen)
Wat is een goede site waar ik duidelijk kan zien wat de nieuwste series en films e.d. zijn?
voor de series kijk ik meestal op http://twitter.com/eztv_it en dan zoeken op newzleechquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:
[ afbeelding ]
www.tvnzb.comquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
@Adelante
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |