quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Newzleech is momenteel niet te bereiken.
Whehe, dat zet ik onder alle posts.. Dan hoop ik dat minder mensen het downloadenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".
Ja wat een zooi dat is verreweg mijn favoriete zoekmachinequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Newzleech is momenteel niet te bereiken.
Ze zijn weer terug. Ze hadden wat technische problemen na noodzakelijk onderhoud.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een zooi dat is verreweg mijn favoriete zoekmachine
ik zou zeggen, ga dit lijstje eens af:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Flaccid het volgende:
Vraagje: Is er een binsearch like iets waar je met een joker karakter kan zoeken? Binsearch laat dit niet toe. Welke is beter?
Tja, Eweka heeft een limiet van 40 mbit, dus zo heel verbazingwekkend is dat niet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef vosss het volgende:
Ik ben vast niet de enige. Sinds vandaag nieuw modem van Ziggo binnen en tot mijn verbazing haal ik maar 40Mbit met Eweka.
Ik wil de volle 50Mbit en straks 80 en volgend jaar 100+ Mbit kunnen halen.
Kan iemand mij in de juiste richting sturen voor een goeie vervanger van Eweka?
Dus, niet te duur, goeie en snelle service en retentie van minimaal 100+ dagen?
Zo weinig te vinden? Er is genoeg te vinden, maar het is inderdaad anders dan bij torrents, dat je vaak verschillende 'sources' hebtquote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef fespo het volgende:
is er op usenet echt zoweinig te vinden?
kan niet eens de ost van The terminal (2004) vinden
wel what.cd en waffles maar die zijn traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |