Niet volgens hun site:quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef LockonStratos het volgende:
Heeft eweka geen onbeperkte snelheid?
quote:- Onbeperkt downloaden
- Toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen
- Supersnelle download snelheid tot 40 Mbit/s
- Supersnelle eigen 100 Gigabit/s backbone
- Meer dan 400 TB redundante storage online
- Optimale compleetheid van meer dan 99,5%
- Ongecensureerde toegang
- Respect voor uw privacy
- Tot 269 dagen retentie voor binaries groepen
- Maximaal 8 connecties toegestaan per gebruiker
- Toegang tot online control panel
- Geen opzegtermijn
- Telefonische helpdesk tegen lokaal tarief, email en chat support
- Kostenloos SSL beschikbaar
onbeperkte snelheid?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef LockonStratos het volgende:
Heeft eweka geen onbeperkte snelheid?
Grappig hequote:
kan je een screenshot sturen met hoe je je settings heb ingevoerd?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:22 schreef RenRen- het volgende:
Misschien kunnen jullie me hier helpen
Ik wil inloggen op ons Eweka-account.
Zelfde gegevens als mijn moeder die wel in kan loggen, krijg ik deze error;
Unable to logon. Server response: "connect: WSocketResolveHost: Cannot convert host address 'newsreader125@eweka.nl', Error 11004".
Ik heb de errorcode gegooglet, wat ik kreeg is dat het aan je firewall kan liggen, (die stond al uit omdat het de vorige keer ook al verkeerd ging op dit vlak) en aan dat je iets verkeerd hebt gespeld (heb ik ook gecontroleerd, staat niets verkeerds). Kunnen jullie me misschien helpen?
Zou dat niet de naam van de newsserver zijn? Dan maakt het natuurlijk niet uit of er een @ of . staatquote:
en?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:22 schreef RenRen- het volgende:
Hij is letterlijk overgetypt van mijn moeder, waar hij wel inlogt. Dus ook de @.Maar zal het straks proberen, ik heb net gehoord dat XP anders met dingen omgaat dan Vista.
Devolution, ik heb wel gewoon internet, geen draadloos of zo. Zal zo kijken, als ik thuis ben, of dat ook werkt
Relaxedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nu doet hij het welWtf.
Dankjeweeel
Gewoon een nzb-search-website gebruiken...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom vaak op dit forum, ik ben dan gewoon wat aan het scrollen tussen te films / games om te kijken of er wat voor mij tussen zit.
Nu doet FTD bijna hetzelfde, maar het werkt voor geen meter en al helemaal niet op mijn MAC. Dus de vraag is of jullie ook forums kennen waar NZB bestanden worden gepost.
Probeer openftd op je macquote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom vaak op dit forum, ik ben dan gewoon wat aan het scrollen tussen te films / games om te kijken of er wat voor mij tussen zit.
Nu doet FTD bijna hetzelfde, maar het werkt voor geen meter en al helemaal niet op mijn MAC. Dus de vraag is of jullie ook forums kennen waar NZB bestanden worden gepost.
Usenet moet niet bekender worden dan het isquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:12 schreef LockonStratos het volgende:
Wat is dat nou voor gay plaatje?
Denial is futile!We are the red and white usenet army1
eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Usenet moet niet bekender worden dan het is
Daar is het al te laat voor. De laatste 2 jaar wordt FTD overstroomd met 12-jarige kleuters met reacties als "NZB???????????", of "pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Usenet moet niet bekender worden dan het is
Inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor. De laatste 2 jaar wordt FTD overstroomd met 12-jarige kleuters met reacties als "NZB???????????", of "pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".
Ga maar kijken. Als er een versie van Windows 7 wordt gepost, gaan de eerste 10 vragen over welke taal het is. De volgende 20 gaan over welke versie, 32 bit of 64 bit. En de rest gaat allemaal over "hij doet het niet" of "welke code moet je invoeren" of "hoe moet je dit installeren?".quote:
FTD is kutquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga maar kijken. Als er een versie van Windows 7 wordt gepost, gaan de eerste 10 vragen over welke taal het is. De volgende 20 gaan over welke versie, 32 bit of 64 bit. En de rest gaat allemaal over "hij doet het niet" of "welke code moet je invoeren" of "hoe moet je dit installeren?".
FTD
12-jarige kutkinderen op FTD![]()
Grammatica- en spellingsfouten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:47 schreef EvilMarc het volgende:
Ze moeten gewoon een test invoeren tijdens de installatie. Een stukje in ABN typen dus zonder grammatica en spellingsfouten. Als je de test haalt: rustig installeren, als je faalt: ben je 12
hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Grammatica- en spellingsfouten.
Anders zeg je dat er geen grammatica in moet zitten, en dat wil je juist wel.
Voor jou geen FTD dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik persoonlijk binsearch.info en nzbindex.nl maar iedereen heeft z'n favorieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Ik gebruik die twee ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:43 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik persoonlijk binsearch.info en nzbindex.nl maar iedereen heeft z'n favorieten.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Newzleech is momenteel niet te bereiken.
Whehe, dat zet ik onder alle posts.. Dan hoop ik dat minder mensen het downloadenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".
Ja wat een zooi dat is verreweg mijn favoriete zoekmachinequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Newzleech is momenteel niet te bereiken.
Ze zijn weer terug. Ze hadden wat technische problemen na noodzakelijk onderhoud.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een zooi dat is verreweg mijn favoriete zoekmachine
ik zou zeggen, ga dit lijstje eens af:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Flaccid het volgende:
Vraagje: Is er een binsearch like iets waar je met een joker karakter kan zoeken? Binsearch laat dit niet toe. Welke is beter?
Tja, Eweka heeft een limiet van 40 mbit, dus zo heel verbazingwekkend is dat niet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef vosss het volgende:
Ik ben vast niet de enige. Sinds vandaag nieuw modem van Ziggo binnen en tot mijn verbazing haal ik maar 40Mbit met Eweka.
Ik wil de volle 50Mbit en straks 80 en volgend jaar 100+ Mbit kunnen halen.
Kan iemand mij in de juiste richting sturen voor een goeie vervanger van Eweka?
Dus, niet te duur, goeie en snelle service en retentie van minimaal 100+ dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |