abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71946445
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?

Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
Dat is best wel een faal dan
Uiteraard zijn die blurays flink in size, anders is het geen HD meer

Geen HD in je Bluray-speler? Of mogelijkheid je PC via HDMI op je TV / Bluray-speler aan te sluiten?
Anders even nog iets extra investeren, zo heel duur zijn bluray branders niet, en je hebt het er na 10x iets branden wat je anders zou kopen alweer uit
pi_71946920
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?

Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
FAIL
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_71947305
BR branden

pc aan tv of popcorn ertussen! Ik brand al 2 jaar geen schijven meer..
pi_71964060
ik ben ook eindelijk maar eens begonnen ipv torrents downloaden enzo gaat allemaal prima, ewaka is maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die troep die er op staat.

Wat ik fijn vond aan torrents is dat alle nieuwe en populaire releases duidelijk aangegeven stonden en met 1 klik downloadbaar waren (ik wil dus niet zoeken naar een bepaalde film, want ik let niet op welke films wanneer uitkomen)

Wat is een goede site waar ik duidelijk kan zien wat de nieuwste series en films e.d. zijn?
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:07:56 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_71964379
newzleech
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71964452
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef TwyLight het volgende:
ik ben ook eindelijk maar eens begonnen ipv torrents downloaden enzo gaat allemaal prima, ewaka is maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die troep die er op staat.

Wat ik fijn vond aan torrents is dat alle nieuwe en populaire releases duidelijk aangegeven stonden en met 1 klik downloadbaar waren (ik wil dus niet zoeken naar een bepaalde film, want ik let niet op welke films wanneer uitkomen)

Wat is een goede site waar ik duidelijk kan zien wat de nieuwste series en films e.d. zijn?
epguides.com voor de series.

Of er was ook zo'n site waar je zelf wat favo series kon kiezen, aangaf wanneer je een ep had gezien en die gaf dan heel makkelijk de titel/nummer van de volgende EP, handig als je diverse series volgt.

FTD is gewoon sowieso handig om te zien wat er allemaal word gepost/gespot
pi_71964458
@Adelante

maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:

maandag 17 augustus 2009 @ 22:11:28 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_71964488
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:

[ afbeelding ]
voor de series kijk ik meestal op http://twitter.com/eztv_it en dan zoeken op newzleech
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71964603
http://www.myepisodes.com/frontpage.php

Ff registreren, aangeven welke series je kijkt, welke ep's je hebt gezien, en hij zet altijd automatisch de eerste 'nieuwe' ep voor je bovenaan
Je kan er alleen niet direct vanaf downloaden, maar als je het ep nummer hebt is het zo te vinden door op <titel serie> S01E02 (als in season 1, episode 2) te zoeken met je usenetclient of FTD ofzo
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:38:51 #175
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_71965585
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
@Adelante

[ afbeelding ]
www.tvnzb.com
Goude site, met RSS feeds:

als er wat nieuws gepost is, wordt het automagisch gedownload.
pi_71998780
Iemand ervaring met hitnews.eu?
Ik wou daar voor 7,95 p/m een accountje aanschaffen. Leek me wel aardig opzich. Ik wil graag elke maand gewoon overschrijven via de bank.
pi_72000156
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

www.tvnzb.com
Goude site, met RSS feeds:
[ afbeelding ]

als er wat nieuws gepost is, wordt het automagisch gedownload.
nice!
ook zoiets voor films?
pi_72000628
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand ervaring met hitnews.eu?
Ik wou daar voor 7,95 p/m een accountje aanschaffen. Leek me wel aardig opzich. Ik wil graag elke maand gewoon overschrijven via de bank.
Ik heb samen met een vriend een account bij Hitnews en dat bevalt vrij goed tot nu toe. Nog geen problemen mee gehad iig.
pi_72001995
Hitnews beviel mij ook super.
pi_72006528
Nu zag ik ter vergelijking ook Eweka, en dat is zelfde snelheid (40 mbit) voor 7,50 ipv 7,95. En Eweka heeft ook nog eens een hogere retentie. Ik zit nu een beetje te twijfelen, welke is beter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')