Dat is best wel een faal danquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
FAILquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
epguides.com voor de series.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef TwyLight het volgende:
ik ben ook eindelijk maar eens begonnen ipv torrentsdownloaden enzo gaat allemaal prima, ewaka is
maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die troep die er op staat.
Wat ik fijn vond aan torrents is dat alle nieuwe en populaire releases duidelijk aangegeven stonden en met 1 klik downloadbaar waren (ik wil dus niet zoeken naar een bepaalde film, want ik let niet op welke films wanneer uitkomen)
Wat is een goede site waar ik duidelijk kan zien wat de nieuwste series en films e.d. zijn?
voor de series kijk ik meestal op http://twitter.com/eztv_it en dan zoeken op newzleechquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:
[ afbeelding ]
www.tvnzb.comquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
@Adelante
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:
[ afbeelding ]
nice!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
www.tvnzb.com
Goude site, met RSS feeds:
[ afbeelding ]
als er wat nieuws gepost is, wordt het automagisch gedownload.
Ik heb samen met een vriend een account bij Hitnews en dat bevalt vrij goed tot nu toe. Nog geen problemen mee gehad iig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand ervaring met hitnews.eu?
Ik wou daar voor 7,95 p/m een accountje aanschaffen. Leek me wel aardig opzich. Ik wil graag elke maand gewoon overschrijven via de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |