abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:45:40 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69222820
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Slecht uitgewerkt? Het is juist briljant gedaan... echt iedereen tuint erin
Ze kunnen vast wel iets beters bedenken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:46:10 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69222837
quote:
[..]
Nope, op deze manier blijft het altijd hangen, tenzij degene die het eerste topic hier 1½ maand geleden geopend heeft ook in het "complot" zit.

Al met al heeft het teveel de schijn tegen om niet echt te zijn, en als het dan toch niet echt blijkt te zijn zullen er altijd geruchten blijven dat er wel meer aan de hand was.

Daarbij: als het echt fake was dan was het natuurlijk ronduit stom van Yolanthe dat ze juist die dag dat ze gefilmd werd de auto van Jan bij zich had.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:47:04 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69222857
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef ioko het volgende:

[..]

*zucht* Ik heb het over de bron. Het filmen van zoiets door een privepersoon en dat naar RTL sturen vind ik iets anders dan bewakingsbeelden doorgeven, dat laatste mag namelijk niet zomaar. Vandaar dat ik ook denk dat het een hoax is.
Dan had Peterrrrrr R er vast iets over gezegd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69222909
quote:

[..]

Ik geloof er niets van. Zoals al eerder werd gezegd, ze gaat dus al maanden van tevoren met Sneijder het nachtleven in om een toneelstukje te spelen. En dan is zeker die scheiding van Sneijder ook nep
pi_69223007
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van. Zoals al eerder werd gezegd, ze gaat dus al maanden van tevoren met Sneijder het nachtleven in om een toneelstukje te spelen. En dan is zeker die scheiding van Sneijder ook nep
Let wel: ALS het niet waar is, is het juist dat wat het zo briljant maakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69223029
het is gewoon echt.. dat is te zien aan de zoen.. het is niet bepaald een filmkus
pi_69223042
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk. Maar ik denk eerder dat die makers van VoetbalVrouwen nu denken: "Hadden we dit maar verzonnen "
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:54:48 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_69223105
quote:
Wat nu met Jan Smit's tattoo?

AMSTERDAM - Jan Smit liet in maart een liefdestatoeage ter ere van ’zijn’ Yolanthe zetten. De tekst Voor altijd één met jou, Y in het Spaans prijkt voor eeuwig op zijn onderarm. Maar dat is, gelukkig voor Jan, toch niet zo permanent als het lijkt.

Ralph, de zoon van de Rotterdamse Tattoo Bob, vertelt: „Hij moet het niet laten laseren of zo, hij moet gewoon een grote Tribal eroverheen laten zetten, of een Maori-tatoeage. Dat staat voor mannelijkheid. Wij willen hem gratis voor hem zetten, zeg hem dat maar, haha!”

Dit soort situaties zijn bij hen in de tattoo-studio bijna dagelijkse kost. „Dan heeft iemand een naam over hun hele rug laten zetten. Dat is wel een probleempje. Wij raden dat natuurlijk af, maar als iemand dat wil, tja. Volgende keer beter dan maar.”
bron
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:55:13 #209
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69223127
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En wat schieten ze ermee op dan?
pi_69223161
Ik ben nog het meest benieuwd over hoe het nu verder gaat tussen Yolanthe en Wesley...

Hup naar Spanje, stiefmoeder van zoontje Jessey en ze worden oud en gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jenn11 op 20-05-2009 13:08:02 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:58:03 #211
215322 er1969
blablabla
pi_69223218
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef bluebirdie het volgende:
het is gewoon echt.. dat is te zien aan de zoen.. het is niet bepaald een filmkus
Ik heb niet eens de moeite genomen om dat filmpje te kijken

Kan toch niet boeien wat die BNers allemaal uitspoken

Ik vind alleen het drama eromheen prachtig.

Wereldnieuws uit Volendam
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:09:07 #212
184769 crew  Deisyy
pi_69223522
Denk je vroeg naar bed te gaan, word je om een uur of 11 uit je bed gesmst, het leek alarmfase 1 wel.

Ik heb net het filmpje gezien, maar vind het er zo ontzettend dik bovenop liggen. Een weldenkend bn-er gaat toch niet in een parkeergarage/het openbaar op die manier staan zoenen of je moet wel heel graag betrapt willen worden.

Al zie ik het nut van de eventuele stunt niet in, als het dus een stunt zou zijn is de kans groot dat Jan en Yolan nooit meer geloofwaardig zullen zijn en kan dan Jan wel eens fans kosten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:12:26 #213
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69223638
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Deisyy het volgende:

Al zie ik het nut van de eventuele stunt niet in, als het dus een stunt zou zijn is de kans groot dat Jan en Yolan nooit meer geloofwaardig zullen zijn en kan dan Jan wel eens fans kosten.
Ik zie het nut er ook niet van in, daarom vind ik het maar stom als het niet waar blijkt te zijn.
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 mei 2009 @ 13:12:27 #214
22592 crew  Ole
pi_69223640
quote:
JAN SMIT MOET BADKAMER VERBOUWEN NA VERTREK YOLANTHE!

(20-5-2009) Jan Smit moet de verfkwast ter hand gaan nemen nu zijn Yolanthe bij hem uit huis vertrokken is... In de badkamer is een wand namelijk beschilderd met een de portretten van de voormalig geliefde... De 3jS zijn in ieder geval bereid hun verlaten vriend Jan Smit te helpen...

De 3 J's nemen binnenkort de verfkwast ter hand om de badkamer van hun vriend Jan Smit Yolanthe vrij te maken. In die badkamer zijn namelijk op een van de muren de beeltenissen van het stel geverfd. en dat moet voor jan Smit op dit moment geen prettig gezicht zijn...

3J's zanger Jaap Dulles vindt het overigens schandalig hoe de breuk van Yolanthe en Jan Smit naar buiten is gekomen. Dulles doelde in Shownieuws op de manier waarop Yolanthe afgelopen weekend in het openbaar trad met voetballer Wesley Sneijder, met wie ze momenteel zou scharrelen.

Verder steunt hij zijn maatje Jan Smit, die het momenteel moeilijk heeft.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:13:26 #215
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69223666
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef Ole het volgende:

[..]
Met dit soort 'nieuws'berichten wordt 't natuurlijk steeds ongeloofwaardiger . Alsof een muur in een badkamer nu het belangrijkste is....
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:16:14 #216
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69223767
http://www.gooieneemlande(...)met_beelden_Yolanthe
quote:
Q-Park niet gelukkig met beelden Yolanthe

HILVERSUM -
Het blijkt voor bekende Nederlanders schier onmogelijk te zijn om dingen te doen, die het daglicht niet kunnen verdragen. Vraag maar aan Georgina Verbaan die zoenend in een café werd betrapt. Of aan Yolanthe Cabau van Kasbergen, die zoenend met voetballer Wesley Sneijder werd betrapt door een onverbiddelijke camera in een, volgens geruchten, Amsterdamse parkeergarage.

Tegen mensen die met hun mobiele telefoon op een heimelijke manier opnamen maken van BN'ers en die voor (veel) geld verkopen aan RTL Boulevard of Shownieuw is weinig, nee zelfs helemaal niks te beginnen. Boulevard-kijkers konden daardoor bijvoorbeeld 'genieten' van beelden, waarop Georgina Verbaan zoenend met een collega te zien was. Dus niet met haar partner van toen, Jort Kelder. Het is echter wel treurig dat er parkeergarages blijken te zijn, die zich niet houden aan de afgesproken wettelijke regels om nóóit beelden vrij te geven, als het verzoek niet van politie of justitie komt, zegt een woordvoerder van Q-Park in Maastricht, marktleider in Nederland. ,,Wij zouden dat in elk geval nooit doen. Wij houden ons aan de privacywetten, zoals we dat als branche-organisatie onderling hebben afgesproken. Daarom zijn wij niet blij, dat Q-Park in één zin met Yolanthe werd genoemd.'' In de privacywet wordt het aldus omschreven: 'De beelden daadwerkelijk opnemen is uitsluitend toegestaan om bewijzen te verzamelen van misdrijven of schade en ook om daders, ordeverstoorders, getuigen of slachtoffers op te sporen en te identificeren.' Het is dus wettelijk verboden, om beelden van beveiligingscamera's te verkopen of aan derden te geven/verkopen. De verkoop van beelden aan Boulevard stoort Q-Park ook, omdat een en ander tot vervuiling van de parkeerbranche kan leiden. Of Q-Park het binnen de branchegenoten gaat aankaarten, is nog onbekend. ,,Daar hebben we nog niet aan gedacht.''
Intussen hebben de roddelrubrieken garen gesponnen bij de kwestie Jan en Yolanthe. RTL Boulevard van dinsdagavond trok ruim 1,1 miljoen kijkers, terwijl het op 'gewone' avonden op zo'n 800.000 kijkers blijft steken. Zelfs de herhalingen van Boulevard profiteerden van Yolanthe's liefdesperikelen: Normaal rond de 150.000 kijkers, dinsdag 225.000. Shownieuw laat dezelfde trend zien: op gewone avonden, als er niks speciaals speelt, trekt Shownieuws 430.000 kijkers (vroege editie), dinsdag was dat 600.000 en met de late editie worden normaal 800.000 kijkers bereikt, dinsdag ruim 1,1 miljoen, aldus berekeningen van Stichting KijkOnderzoek (SKO).
Daarom was ik benieuwd in welke parkeergarage dit heeft plaatsgevonden...
pi_69223902
Het is allemaal verzonnen, ik geloof daar wel in.
That's all folks!
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:21:10 #218
184769 crew  Deisyy
pi_69223917
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef Ole het volgende:

[..]
Potretten van jezelf op de badkamermuur
pi_69223976
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is allemaal verzonnen, ik geloof daar wel in.
Ik begin ook steeds meer te twijfelen ja...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 mei 2009 @ 13:24:39 #220
22592 crew  Ole
pi_69224038
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Potretten van jezelf op de badkamermuur
Zouden het naaktportretten zijn?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69224068
Breuk Jan en Yolanthe geen stunt

De breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen is geen publiciteitsstunt voor de tv-serie Voetbalvrouwen op RTL, zoals op diverse websites wordt beweerd.

Dat zei Jaap Buijs, manager van het tweetal, woensdag. ''Het is absoluut niet waar.'' Buijs reageerde verbaasd. ''Dat doe je toch niet? Dit is toch geen stunt?''

Smit en Cabau van Kasbergen maakten dinsdag bekend dat hun relatie over is. Diezelfde avond zond RTL Boulevard beelden uit waarop te zien was hoe Cabau van Kasbergen in een parkeergarage zoende met voetballer Wesley Sneijder.

Scène

Op internet circuleert woensdag het gerucht dat de relatie niet over is, maar dat de breuk in scène is gezet. Cabau van Kasbergen speelt in het derde seizoen een rol in de RTL-serie.

nu.nl zegt natuurlijk bog niets maar ik geloof er dan ook niet in....
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:26:22 #222
184769 crew  Deisyy
pi_69224089
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef Ole het volgende:

[..]

Zouden het naaktportretten zijn?
Dat zou zomaar eens kunnen, dat verklaart meteen waarom de 3J's hun verfkwast er hand nemen
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:29:58 #223
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69224239
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat zou zomaar eens kunnen, dat verklaart meteen waarom de 3J's hun verfkwast er hand nemen
En daarvoor hoeven ze natuurlijk ook niet naar de plaatselijke bouwmarkt .
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:36:29 #224
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69224458
.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:39:10 #225
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69224556
Ja, ik ga op vrouwenjacht vanavond.
The Most Incredible, Baby