Dat weet ik niet , staat er niet bij op De Telegraaf/mokkels.nlquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit was in begin april dus? Hoe heet die kroeg?
Alweerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
En terug naar Ellemieke Vermolen kan Jan ook niet want zij is zwanger
Hermanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Chiponiz het volgende:
[ afbeelding ]
daarna... ?
[ afbeelding ]
in ieder geval een overeenkomst :'')
je denkt toch niet dat die moeder in dat kutdorp blijft wonen, die zal er echt niet om treuren..quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
Wat een drama want hier komt uiteindelijk nog meer inteelt van..
Maar het ging toch al een hele poos niet goed? Begreep iig dat ze al een hele tijd niet meer samen gesignaleerd waren in het bruisende uitgaansleven van Volendam..
Vind het nog het meest lullig voor die moeder van Yolanthe, die wordt nu helemaal als "jas" weggehangen natuurlijk. Ken het hele mens niet maar het lijkt me toch niet zo leuk voor haar.
Ellemieke zal een DNA test moeten ondergaan om de vader vast te stellen, dat is het grootste Gooise matras wat er rondlooptquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , staat er niet bij op De Telegraaf/mokkels.nl
[..]
Alweer![]()
Nou die moet ook gewoon een boterham bij mekaar sprokkelen en dat deed ze nu dankzij de bekendheid van haar dochter en die connectie met Volendam aldaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat die moeder in dat kutdorp blijft wonen, die zal er echt niet om treuren..
Helaas wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, drie topics al vol over deze no-no's?
Wordt dat de nieuwe albumtitel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef hetismijrobbert het volgende:
jan vond het erg k-u-t volgens koos van shownieuws ja echt want die had hem gesproken op de volendamse dijk. Ik heb gelijk jan ze cd's weer uit het stof getrokken want nu hoef ik hem tenminste niet meer aan te horen over hem en Y die elke dag wel 3x 'vrijen' yuk. kom maar door met die nieuwe cd, tranen met tuiten.
als je haar ziet maak dan pics..quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef evert het volgende:
ik ga dit weekend naar madrid en zondag ook nog naar Real. ik zal extra opletten of ik yolanthe zie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |