Ik heb er nooit een gezien hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef denkjedat het volgende:
hoezo is de foto verwijdert?
ik was mij ook maar als je in een gebied woont waar veel gras is en dieren..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:55 schreef mirved het volgende:
Nog geen vlieg gezien dit jaar. Maar ja ik was me dan ook wel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Crash_Nebula het volgende:
Hou dan altijd een vliegenmepper bij je!![]()
Dan zie je er tog geen meer? dan heb je er ook geen last van
Nee, die vliegen verstoppen die gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja dan komt er nog een probleem bij dat ik die ergens heb neergelegd maar niet weet waar hij ligt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Crash_Nebula het volgende:
[..]
Nee, die vliegen verstoppen die gewoon![]()
Ik zeg het je, die beesten zijn slim hoor
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef piekartz87 het volgende:
ja want als jeje wast zie je nooit een vlieg
wat een onzin
Vliegen for the win, mn kat is er gek opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef denkjedat het volgende:
ja hoor het is weer zover die tering beesten vliegen om je oren
[ afbeelding ]
en ja daar kan ik schijt ziek van worden.
klacht : tering vliegen overal en als je de vliegenmepper erbij pak zijn ze nergens te bekennen.
anti klacht: nu soort van gif in een schoteltje krijgen ze mooi 5 minuten de tyfus en sterven ze
Maak daar anders ook een topic over...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja dan komt er nog een probleem bij dat ik die ergens heb neergelegd maar niet weet waar hij ligt
Spinnen moet je juist laten zitten, die eten weer vliegen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef Schokbreker het volgende:
Gelukkig heb ik twee vliegenvangendekiller-katten.
Ze eten ook spinnen.
Dat weet ik. Maar ik heb liever geen grote webben in m'n huis.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Spinnen moet je juist laten zitten, die eten weer vliegen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef denkjedat het volgende:
klacht : tering vliegen overal en als je de vliegenmepper erbij pak zijn ze nergens te bekennen.
TS heeft de snelheid van een schildpadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef denkjedat het volgende:
Helmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef Crash_Nebula het volgende:
doe een helm op![]()
en donker shirt, dan zie je dat niet
Interwebs wel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik heb liever geen grote webben in m'n huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |