Wie gaat daar nou naar kijken als er op hetzelfde moment een reportage over Dries Roelvink is op SBS?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef TC03 het volgende:
Kijktip voor TS: RTL Boulevard houdt zich de hele uitzending bezig met Jan Smit en Yolanthe.
Opzich wel, zolang het niet over muziek gaat. Als er een keer een DJ zit stelt Matthijs 5 vragen over drugs en als er een rapper zit zie je hem zowat op z'n horloge kijken wanneer het volgende onderwerp is maar als er zo'n oude lullen-bandje zit dan is het allemaal zo geweldig en mooi en leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
DWDD is een vermakelijk programma, niet zeiken.
Dries, eindbaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou naar kijken als er op hetzelfde moment een reportage over Dries Roelvink is op SBS?
Dat is m'n klacht niet, ik vind de meeste onderwerpen die voorbij komen wel interessant. Alleen zodra het op media aankomt doen ze alsof heel Nederland fan van Bruce Springsteen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef TC03 het volgende:
Kijktip voor TS: RTL Boulevard houdt zich de hele uitzending bezig met Jan Smit en Yolanthe.
Ja, en jij doet altijd alsof alleen 40+'ers die muziek interessant vinden. De doelgroep van DWDD is blijkbaar geïnteresseerd in dat soort bandjes, stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is m'n klacht niet, ik vind de meeste onderwerpen die voorbij komen wel interessant. Alleen zodra het op media aankomt doen ze alsof heel Nederland fan van Bruce Springsteen is.
Nee, de presentator (en waarschijnlijk de redactie) is vooral geinteresseerd. Overigens doel ik nu iets teveel op de muziek, het gaat me meer om dat hele nonstalgische jaren 60/70-gedoe. Nee, i don't give a fuck over hoe jullie je eerste grammafoonplaat kochten of waar jij was tijdens de moord op Kennedy. En dan doen met tranen in de ogen alsof iedereen er toen was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en jij doet altijd alsof alleen 40+'ers die muziek interessant vinden. De doelgroep van DWDD is blijkbaar geïnteresseerd in dat soort bandjes, stel je niet zo aan.
Zo'n miss Montreal ofzo is dan nog wel geinig, maar het zoveelste pubertje dat gitaar kan spelen en dan al die veertigers het zo mooi vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Die bandjes die bij DWDD komen klinken ook allemaal hetzelfde, zelfs m'n moeder merkte dat op terwijl dat zo'n echte radio 2 luisteraar is.
DWDD kan idd best leuk zijn, maar door de klachten van TS ook zo af en tof nogal vervelend.
Hulde TS voor deze klacht
Klopt ja, die man kwam eerst met een interessant verhaal maar die conclusie bleef maar uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BasEnAad het volgende:
Dat interview met Midas Dekkers was zo oppervlakkig en slecht. Het onderwerp van die bijen sprak me aan, maar dat geneuzel van die twee duurde 10 minuten. Aan het eind was je echt niets wijzer. Waardeloos weer.
De moord op Kennedy kan Matthijs zich niet herinneren denk ik hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de presentator (en waarschijnlijk de redactie) is vooral geinteresseerd. Overigens doel ik nu iets teveel op de muziek, het gaat me meer om dat hele nonstalgische jaren 60/70-gedoe. Nee, i don't give a fuck over hoe jullie je eerste grammafoonplaat kochten of waar jij was tijdens de moord op Kennedy. En dan doen met tranen in de ogen alsof iedereen er toen was.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
Waar was jij toen Yan en Jolanthe uit elkaar gingen??
Als ie toen een jaar of 12 was wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
De moord op Kennedy kan Matthijs zich niet herinneren denk ik hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |