mja, dat studentenjhuisje bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus wat suggereer je nu, dat ik zelf iets moet gaan zoeken?
Kunnen we de gemeentelijke belastingen niet kwijtschelden omdat we te weinig inkomen hebben? Of was dat bij iets anders?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef existenz het volgende:
Gemeentelijke belastingen: 150,- per jaar
Waterschapbelastingen: 200,- per jaar
Dat is het MINIMAAL extra en dan de inrichting nog....
Nee, daar betaal je je kliko vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kunnen we de gemeentelijke belastingen niet kwijtschelden omdat we te weinig inkomen hebben? Of was dat bij iets anders?
In mijn eentje heb ik een voorschot van 80,- per maand (Wel 2 pc's die 24/7 aan staan).quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat ben je aan G/L/W kwijt als je een beetje zuinig doet, per maand?
Kun je bij mij ook geen tomtom inbouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, en toen was de rust over.
Net een paar uur aan de electriek van de Opel Astra van ons pa geknutseld. Navigatiesysteem ingebouwd. Morgen de boel afmaken, kunnen we meteen de radio en de antenne fixen, want ik kwam een loshangende coax kabels tegen bij het rechterportier. En nog een kabel waarvan totaal onduidelijk is wat hij hoort te doen.
Weten we eindelijk waarom de radio zo'n slechte ontvangst had
Geen Tomtomquote:
eeeh juist jah ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Automatic_: er staat een announcement op BB van MTO-B dat er iets niet klopt aan de formulekaart, maar ik snap niet wat.
"Onder de formule voor de gepoolde variantie (s-kwadraat pooled) staat per ongeluk de formule voor de standaarddeviatie en niet voor de variantie (dus of het kwadraat bij de s moet weg, of de wortel in de formule)." Maar in de s2 pooled formule staat geen wortelteken? Dus over welke formule heeft ie het nou? Want als ik de 3e formule voor s-kwadraat pooled gebruik, kom ik altijd prima uit bij de opgaves.. Verwarrend.
Fijn he mail of PMquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Automatic_: er staat een announcement op BB van MTO-B dat er iets niet klopt aan de formulekaart, maar ik snap niet wat.
"Onder de formule voor de gepoolde variantie (s-kwadraat pooled) staat per ongeluk de formule voor de standaarddeviatie en niet voor de variantie (dus of het kwadraat bij de s moet weg, of de wortel in de formule)." Maar in de s2 pooled formule staat geen wortelteken? Dus over welke formule heeft ie het nou? Want als ik de 3e formule voor s-kwadraat pooled gebruik, kom ik altijd prima uit bij de opgaves.. Verwarrend.
Anders krijgen we dit topic nooit vol. Besides, jullie hebben vast altijd al eens een formule voor s-kwadraat pooled willen zienquote:
Prachtige formule, zie de analogie metquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Anders krijgen we dit topic nooit vol. Besides, jullie hebben vast altijd al eens een formule voor s-kwadraat pooled willen zien. Dat wéét ik gewoon
.
Nee hoor, ben blij dat ik hem na mijn afstuderen nooit meer heb gezien en waarschijnlijk ook nooit meer ga zien in mijn werk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Anders krijgen we dit topic nooit vol. Besides, jullie hebben vast altijd al eens een formule voor s-kwadraat pooled willen zien. Dat wéét ik gewoon
.
Ik moet nog helaas.. 2 nog zelfsquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef BlackSheep het volgende:
Iek, ga weg met die formule! Net statistiek 2 tentamen achter de rug, en ik wil der niets meer over horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |