abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69218357
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dus wat suggereer je nu, dat ik zelf iets moet gaan zoeken?
mja, dat studentenjhuisje bijvoorbeeld
of moet zijn dat je vriendinnen hun eisen iets bijstellen. Maar risico is erg groot als dadelijk die 1 zegt van: Ik stop met de studie.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_69218498
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef existenz het volgende:
Gemeentelijke belastingen: 150,- per jaar
Waterschapbelastingen: 200,- per jaar

Dat is het MINIMAAL extra en dan de inrichting nog....
Kunnen we de gemeentelijke belastingen niet kwijtschelden omdat we te weinig inkomen hebben? Of was dat bij iets anders?
pi_69218631
Wat ben je aan G/L/W kwijt als je een beetje zuinig doet, per maand?
pi_69219331
tvp.
full stops and exclamation marks
pi_69219625
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Kunnen we de gemeentelijke belastingen niet kwijtschelden omdat we te weinig inkomen hebben? Of was dat bij iets anders?
Nee, daar betaal je je kliko van
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_69219638
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat ben je aan G/L/W kwijt als je een beetje zuinig doet, per maand?
In mijn eentje heb ik een voorschot van 80,- per maand (Wel 2 pc's die 24/7 aan staan).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:41:09 #47
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_69222678
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, daar betaal je je kliko van
Gemeentelijke belasting kan je terugvragen als je minder dan minimum in't jaar verdient.
pi_69225486
Pfff ik zou zo blij zijn als ik morgen vrij ben
Na vandaag heb ik deze week alweer 31 uur gewerkt
pi_69226347
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, en toen was de rust over.
Net een paar uur aan de electriek van de Opel Astra van ons pa geknutseld. Navigatiesysteem ingebouwd. Morgen de boel afmaken, kunnen we meteen de radio en de antenne fixen, want ik kwam een loshangende coax kabels tegen bij het rechterportier. En nog een kabel waarvan totaal onduidelijk is wat hij hoort te doen.
Weten we eindelijk waarom de radio zo'n slechte ontvangst had
Kun je bij mij ook geen tomtom inbouwen
pi_69226891
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:33 schreef toma het volgende:

[..]

Kun je bij mij ook geen tomtom inbouwen
Geen Tomtom
VDO Dayton

Lag al een hele lange tijd hier in de garage, hebben we ooit gekregen (model uit 2002). Nu ff een stel recente cd'tje zoeken.
Ben net al weeste testrijden naar het Rubensplein op en neer, hij doet het vrij goed, maar je hebt helaas geen kaartje voor je, hij zegt alleen dat je over x meter links of rechts moet enzo en hij geeft aan welke straat je dan in gaat. Dus nog goed opletten want je rijdt zo verkeerd. En al helemaal als je te hard rijdt
pi_69227724
Automatic_: er staat een announcement op BB van MTO-B dat er iets niet klopt aan de formulekaart, maar ik snap niet wat .

"Onder de formule voor de gepoolde variantie (s-kwadraat pooled) staat per ongeluk de formule voor de standaarddeviatie en niet voor de variantie (dus of het kwadraat bij de s moet weg, of de wortel in de formule)." Maar in de s2 pooled formule staat geen wortelteken? Dus over welke formule heeft ie het nou? Want als ik de 3e formule voor s-kwadraat pooled gebruik, kom ik altijd prima uit bij de opgaves.. Verwarrend.
pi_69227853
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Automatic_: er staat een announcement op BB van MTO-B dat er iets niet klopt aan de formulekaart, maar ik snap niet wat .

"Onder de formule voor de gepoolde variantie (s-kwadraat pooled) staat per ongeluk de formule voor de standaarddeviatie en niet voor de variantie (dus of het kwadraat bij de s moet weg, of de wortel in de formule)." Maar in de s2 pooled formule staat geen wortelteken? Dus over welke formule heeft ie het nou? Want als ik de 3e formule voor s-kwadraat pooled gebruik, kom ik altijd prima uit bij de opgaves.. Verwarrend.
eeeh juist jah ...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_69228105
Owh ik zie net pas dat ik het oude formuleboekje heb uitgeprint en daar staat het niet eens in..
Maar in het nieuwe formuleboekje bedoelt ie zeker die s-kwadraat eronder..

Stom van me . Ff nieuwe formuleboekje uitprinten .
pi_69228117
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:

Fijn he mail of PM
pi_69228140
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Fijn he mail of PM
Anders krijgen we dit topic nooit vol. Besides, jullie hebben vast altijd al eens een formule voor s-kwadraat pooled willen zien . Dat wéét ik gewoon .
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:13:41 #56
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_69229858
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Anders krijgen we dit topic nooit vol. Besides, jullie hebben vast altijd al eens een formule voor s-kwadraat pooled willen zien . Dat wéét ik gewoon .
Prachtige formule, zie de analogie met

onder de aanname van gelijke verwachtingen zodat de eerste term van het rechterlid wegvalt. Je hebt hier altijd al van gedroomd . Dat wéét ik gewoon .
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:16:46 #57
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69229981
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_69230635
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nee hoor, ben blij dat ik hem na mijn afstuderen nooit meer heb gezien en waarschijnlijk ook nooit meer ga zien in mijn werk!
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:35:25 #59
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_69230679
Iek, ga weg met die formule! Net statistiek 2 tentamen achter de rug, en ik wil der niets meer over horen!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_69231739
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef BlackSheep het volgende:
Iek, ga weg met die formule! Net statistiek 2 tentamen achter de rug, en ik wil der niets meer over horen!
Ik moet nog helaas.. 2 nog zelfs . Bleegh. Soms lijkt m'n opleiding echt een beetje op een statistiekopleiding. We hebben 7 statistiekvakken . Ik vind het nergens voor nodig .

Even uitblazen hoor, heb het even gehad . Waar hangt auto uit? Ik moet mijn mto-leed delen met iemand die in hetzelfde schuitje zit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')